túra éve: 2009
Sziget kerékpáros (Csepel-sziget)Túra éve: 20092009.05.23 21:16:12
Ehhez a túrához nem kellett korán felkelnem, mert Érdtõl autóval mindössze félórányira volt a rajt, a Szigethalmi iskolánál, én ugyanis a 95 km-es távon neveztem be, számomra azért volt kihívás, mert még ennyit sosem tekertem egyszerre bicajjal.Nagyon szép napos idõben tekerhettünk, csak dél környékén támadt fel egyre jobban a szél, ami eléggé lelassította az átlagsebességemet.De ennek ellenére legyõztem  a természeti erõket, és egy kicsit fáradtan de büszkeséggel vettem át az emléklapot!A legjobban a Tassi zsilip tetszett, bár az odavezetõ út nem országúti biciklinek való volt.Az ellenõrzõ pontokon mindenütt sok inni -és ennivalóval vártak bennünket, többször is kaptunk csokit, és Lórévnél hatalmas piros almát is! A célban még lekváros, és mézes kenyértõl kezdve minden volt, inni való, pedig legalább 6 féle!!!!!Nagyon jó szervezés volt, talán a térképvázlatot hiányoltam, mert a bicajon olvasgatni elég nehéz, fõleg mivel ezen a tájon elõször jártam.Azért is volt még emlékezetes kerékpártúra, mert  pár méterre elém leszállt egy gólya, és több helyen láthattam mezei nyuszikat is.Jövõre lehetséges, hogy letekerem a 125 öt!Nevem:Dobróczky ViktorSzülettem:1995.09.04-én:13 éves vagyok

Czárán nyomában (Királyerdő)Túra éve: 20092009.05.22 21:12:28
Mi a 20km-n voltunk.Eleje könnyebb volt, de mikor jöttek a hatalmas hegyek nagyon nehéz volt nekem is meg a cimborámnak is.Én most voltam elõször ilyen hegyek között, de elképesztõ vagyis meseszép volt .Az elém táruló táj látványával nehezen lehetett betelni , annyit fényképeztünk hogy a memória kártya is tele lett.A Körõs is, milyen szép volt és minden hol csak a kanyarok és szorosok látványában gyönyörködtem.Még az a vízesés nekem az nagyon elnyerte a tetszésemet.Az ellenõrzõ pontok is jól meg voltak szervezve, attól sem kellet félni hogy ,megéhezünk vagy megszomjazunk,még csokis kekszet is kaptunk, és ásványvízbõl is bõségesen..és az útvonal teljesen be volt szalagozva nagyon jó volt, nem lehetett eltévedni, csak ha nem figyeltünk.Mindig oda volt téve a szalag ahova kell.Bár mi egyszer-kétszer elnézelõdtünk, de nem olyan nagyon csak másfele indultunk el némely keretezõdésnél.Meg ,sok-sok barlang bejárata is lenyûgözött, a gigantikus méreteivel, nagyon szép volt, ahogy kimosták a patakok, valami csodálatos volt mindegyik.Nekem nagyon tetszett az egész túra, a táj, az erdõségek érintetlensége, a hegyszirtek látványa, nagyon nagy élmény volt!!. Az igazoló füzet is nagyon profin lett elkészítve, egyedül a bélyegzést hiányoltam.Remélem jövõre is lehetõségem lesz erre a Királyerdei túrára eljutnom.

Sukoró (Pákozd) IVV túraTúra éve: 20092009.04.04 21:13:48
20km-es táv jóvolt.Rajt egy kicsit nehéz volt de durván 5 óra alatt megttetük.Én mint gyerek,keveseltem a 4 ellenõrzõ pontott.20 km helyetén mentem 22 mert eltértem a barátaimtól és egyenesen kellet volna menem és lefurdultam balra igy a harmadik ellenõrzõ pontnál jó kifáratam.De ettem ittam jólaktam,és mentem tovább sok erõvel és reményel.Méd hozzá nekem az is tecet nagyon hogy látványos volt az egész túra.A rendezõk nagyon jó munkát végesztek.Végén mikor már ellhalatunk a 4-ig ellenõrzõpontnál ürültünk hogy minyár vége és nem kell hegyett mászni erre jött egy hegy na montuk hogy ez az egy van és mikor mentünk tovváb volt még egy akkor is montuk hogy ez az utolsó és igy ment a célig.Beértünk a célba átvettük az emléklapott és mentünk enni inni stb.