túra éve: 2011
Hősök vére / SZHKSE 56-os emlék- és teljesítménytúraTúra éve: 20112011.10.25 23:16:23

22 km ami közel 25 km lett

Már a 22 km-t is nehezen vállaltam be,mert nekem a 15-20 km közötti távok fekszenek, de a párom rábeszélt. Õ már az elõzõ túrán is volt és nagyon tetszett neki. Kicsit megrémültem, amikor a helyszinen kiderült, hogy közel 25 km, de már én is annyira rákészültem, hogy belevágtam és nem bántam meg. Tulajdonképpen ez az egyetlen "negativum".

Igazából vártam ezt a túrát, mert a Kõ-hegy az egyik kedvencem, és ebbõl az irányból még nem mentünk fel, és abból az irányból még nem jöttünk le, ahol lejöttünk.

8:30-kor rajtoltunk és 14:30 körül érkeztünk be. Tetszett az egész útvonal, sok helyen a szép kilátás, rálátás. Tetszett a szûkszavú, de minden lényegest tartalmazó itiner, a pazar szalagozás, az út eltéveszthetetlen volt! Tetszett a Kõ-hegyen a lelkes pontõr, akivel 2x is találkoztunk, teával kinált. Lajos-forrásnál almát kaptunk. Itt megdöbbentett, hogy mennyi túrázó/kiránduló indul el térkép nélkül, majd azt sem tudja, hogy hol van, merre induljon tovább.Elég sok embert állitottunk céljuk irányába (nem a túrán résztvevõk közül).

Innen lementünk a János-forráshoz. Itt egy A4-es lapon már elõre figyelmeztettek a rendezõk, hogy figyelni kell. A kód leolvasása után fel a  Kõ-hegyre, ahol a páromtól kaptam egy csúcscsokit. A th-nál ekkor már nagyon sokan voltak! A hátralevõ kb. 8 km-en már csak le kellett jönni a hegyrõl, át a mezõkön és be a célba.

A célban tetszett, hogy aki reggel nem rendelt sztrapacskát, azt zsiros és vajaskenyér, csalamádé, hagyma várta.

Mindehhez nagyon jó, napsütéses idõt sikerült kifogni!

Köszönet a rendezõknek, valószinû, hogy jövõre újra találkozunk!