túra éve: 2006
Mecsek 1000/400Túra éve: 20062006.11.28 13:41:23
Kegyes volt az idõjárásfelelõs. A családból csak a lányomat tudtam rávenni, pláne hogy a Zengõt - mint elsõ pontot - megemlítettem. Pedig a rövidebbik útvonal mellett tettem le a voksom, de még ez sem bizonyult eléggé meggyõzõ érvnek. Többeknek elment a kedvük, de a kiscsajszi jött :) Persze felpakoltunk rendessen, szendvicsek, innivalók, szõlõcukor, és csoki, had vigye apa, de ez a sorsom. Az idõ pompás volt, így nekiindultunk a gyors nevezés után. Felfelé haladva többször meg-megálltunk szusszanni, és egy szintén két fõs apa - lánya kiránduló duóval tapostuk fel magunkat feljebb, és feljebb. Bár a Zengõ tetején a fejünket majd lefújta a szél, megérte a fáradságot. A kilátót sajnos kihagytuk, de lesz még rá alkalom, úgyhogy a program ezen része még pótolható. A lányom kedve is jobb lett, amikor megtudta, hogy innen már csak lefelé haladunk. A hegy aljára érve még a napfénynek is sikerült kiosonni a felhõk közül, így már tudtuk, a hangulatot nem ronthatja el semmi. Hamar elértük Püspökszentlászlót, és egy kiadós tízóraival oltottuk éhünket, szomjunkat. Itt ivott a gyerek elõször forrásvizet..ez is valami :))
Innen aztán vissza Heténybe. Ami azonban felejtõs lett volna, hogy az utolsó szakasz fele betonúton haladt ( sajnos ). Na de sebaj. Dec 30 > Dombay tó !!!

Éger-völgy 40/20/10Túra éve: 20062006.11.17 19:43:23
Még a '90-es évek elején mint középiskolás róttam a hegyeket. Most úgy éreztem ezt az élményt a családommal is meg kell osztanom, így - némi nosztalgiával - indultunk a túrán. Nem bánták meg... " Apa ! Mikor megyünk megint " ? Megvan az következõ idõpont, remélem az idõ is hasonló lesz, mint az Éger völgyi túránál. Irány a Zengõ !