Hamuház

medvecr250Túra éve: 20072007.09.18 10:19:50
Reggel ötkor keltem, mert szoros menetrendet kellett tartanunk. 5.50-kor vettem fel az elsõ túratársakat Zalaegerszegen, majd fél hét körül Vasváron teljes lett a létszám. Röpke 180 km autózás után megérkeztünk Kisgyónra. Érdekes volt a Tési-fennsík fel-le.
9.05-kor rajtoltunk el a kissé borsos nevezési díj kicsengetése után. Ilyen nagyságrendû díj kifizetése után nagyon vártam a célban egy jó kis babgulyást (ld. például Boglárka túrák), de ebbõl sajnos nem lett semmi.
A szintidõn belüli teljesítéshez nem sok reményt fûztünk, mert szeretünk út közben megpihenni, leheveredni, falatozni. A végén mégis sikerült 5 óra 50 perc alatt befejeznünk.
A kapott dokumentáció nagyon jó volt, eddig ilyen jó térkép alapján még nem mentünk. Út közben két helyen volt frissítés gazdaságos ásványvízzel és gazdaságos nápolyi szelettel.
A táj nagyon szép volt, különösen a Burok-völgy, bár a végén már egy kicsit untuk a fatörzseken való szökdécselést. Nagyon tetszett a Hosszú-kígyós oldalán kanyargó ösvény is.
A célban az emléklapok átvétele után következett a keserû hagymával fûszerezett zsíros kenyerek elfogyasztása némi színes szörppel és egy kis pihenés.
Hazafelé még egy kis kultúrprogramot iktattunk be. Néztünk szélerõmûveket, szélmalmokat, kerek kápolnát Öskün, királyi kardot Sólyon. Innen már csak a hosszú autózás maradt hazáig.
Összefoglalva. Kiváló útitársak, szép táj, kitûnõ jelzések, kiváló itiner, drága nevezési díj, közepes ellátás.