Barlangtól-barlangig

vivi06Túra éve: 20082008.02.06 01:01:17
Furcsa, lehet, hogy többetekkel nem egy túrán voltunk, mert ha valaki szerint itt sár volt... Mi Piliscsabáról indultunk hajnalban, hogy futólépésben elérjük a buszt, az utunkon hatalmas sár lett volna (többnyire bokán felül süllyedünk), ha nem lett volna még lefagyva az éjszakai mínusztól. A kellemes kis kilométeres bemelegítõ után a 29es buszra inkább már nem is vártunk, és a rajthoz vezetõ úton tévedtünk el túránk során elõször és utoljára. Hármasban, Fügével az élen vágtunk neki a kocogásnak, bár az aszfalt egyikünknek sem volt nagyon ínyére, pláne Füge tiltakozott, mivel az autós részen végig pórázon rángattuk egymást (nézõpont kérdése, ki kit). A második emelkedõ után kezdtünk utánaszámolni, hol szoktunk 20km alatt 900 szintet menni, persze ez is csak kettõnknek tûnt föl, a kutya még mindig duplán teljesített (ez a 15. km után kezd változni). A mások által emlegetett sár bõven a kívánatos határértéken belül volt, a kövek viszont kicsit felülreprezentálták magukat, de talán épp rájuk volt szükség az enyhén síkos részeken. Amit azonban minden túrán be kéne vezetni, az a kötélpálya volt! Igazán régi álmomat váltották valóra a szervezõk azzal, hogy vitorláskötelekkel kapaszkodhattunk fel a sziklák mellett. Ezúton is köszönöm!:) A szalagozás igazán korrekt volt, és a csokik nem is voltak olyan fagyottak (látjátok, ezért kell késõn indulni!), és a tûzõ napon néha teljesen tavaszi idõ volt már. A kutyabarát szervezõség és túratársak igazán kellemes délelõttöt szereztek nekünk, persze ha lehet, legközelebb kerüljük ki az aszfaltot, mi szívesen bevállalunk ennek érdekében még egy olyan tizenöt km-t:)