Vértes IVV túranap

mazsaTúra éve: 20102010.07.11 15:52:46

Nemzetközi IVV-Túranap, Csákberény - 20 km

Mindig a falukban a legnehezebb tájékozódni, de ezzel szerencsére most semmi probléma nem volt, hiszen mindenhol szalagok mutatták az irányt. Az erdõbe beérve a Z+ mentén vezetett útunk egészen az elsõ EP-ig. Nem sokára letértünk a K+-ra majd a K-ra, és elértünk a 2. EP-ig. Utána kipihenhettük az eddigi emelkedõket amíg a Z-n lereereszkedtünk Mórig. Mikor láttam a Z elején, hogy "vigyázz méhek"  nem gondoltam, hogy tényleg ennyi méh van... Márpedigde!! :D Utána vissza Csókáig a PL-en... Na itt a legelején felkészültem lelkiekben a legrosszabbra, hiszen két hete mikor utoljára jártunk a Harmatos-völgyben el volt zárva fákkal a turistaút. És lám így is maradt, de mostmár rutinosan nem átmásztunk rajtuk, hanem kikerültük õket ! Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy minden cuccom lehull a szakadékba... Hopp, szétjöt a táskám cipzárja... Így víz nélkül haladtunk a vár alatti tisztásig, ahol egy kedves szervezõtõl kaptam egy üveget amit ezúton is nagyon köszönök ! :))) Aranyhegyi-szõlõk után egy 1 km-es, tökéletes emelkedõ a Kháromszögön. Az emelkedõ végén, nagyon szép tisztás, és kilátás Csókára. Rátértünk a Z-re aztán az útelágazásnál várt minket az utolsó EP. Innentõl az eléggé rosszul jelzett, de jól kijárt Z+ jelzésen visszaereszkedtünk Berénybe. A Piroska emlékoszlop után hamar beértünk a faluba, ahol megkaptuk a névre szóló oklevelet és csákberényes kitüzõt.

- Nagyon jól volt szalagozva az út, ha akartam se tudtam volna eltévedni.

- Z+ igencsak felújítandó :)

Köszönkük a szervezõknek ezt a remek túrát :)

Fénykép ügyileg most sem erõltettem meg magam, de lõttem párat: http://gallery.site.hu/u/mazsa93/tura/IVV1/