Bakonyi/Teveli-tó®túra / Pápai látogatás / Odvaskő

cztamasTúra éve: 20102010.08.07 22:25:40

Gerence - Kõris 11

Két nem túrázó jóbarátommal indultunk a Gerence pihenõbõl a piroson fel fel fel a Bakony tetejébe. Iszonyatosan meleg volt, a 40-esen küzdõknek nem semmi lehetett. Szerencsére az erdõben hûs volt, az Odvaskõ barlangot megnéztük, sõt körbe is másztuk a sziklákon, nagyon jó volt. Tovább a jól ismert utakon, a gyönyörû bükkösben. Fennt a csúcson nápolyi, a kilátóban megkajáltunk, pihentünk. Többiek még nem jártak itt, így külön eredmény ez nekik, a Bakony legmagasabb csúcsa. Sok sok "csúcsfotó" és megannyi liter folyadék bevitele után battyogtunk vissza, néhány kilométer ugyanazon az útvonalon. Útközben láttam pár ismerõs arcot is. Egy idõ után ha sokat jársz TT-re nagyjából ugyanazokkal az emberekkel találkozol a környékbeli túrákon. Érdekes.

Szóval lefelé még voltak szép részek, meg egy-két tényleg meredek szakasz. A völgybe ereszkedés utolsó szakaszán egy csalános szakasz volt. Rövidgatyába voltunk, így reumásak már nem leszünk, tartja a mondás.

A célban félhideg sört váltottak a többiek, én ittam a meleg ásványvizemet, és beindítottam a kocsit.

Szép kitûzõ, oklevél. Ekkora szakaszon, és ismert terepen az eltévedés esélye a nullához konvergál.

Jól éreztük magunkat nagyon, de délutántól már a Balatonba fetrengtünk, és elismerõen gondoltunk a 40-est teljesítõ túratársakra.