Lővérek

krajoramaTúra éve: 20102010.11.24 10:01:22

Lõvérek 40

Az útvonalat már jól leírták a kollégák, nem szaporítom a szót. Most már gyõri vagyok én is, sokkal közelebb került Pest után a helyszín. De még így is másfél óra autóval, ezért a nyolc órai indulást lõttük be haverommal, 5 perc híján sikerült is. A 25-ös távon már jártam, így nem volt gond a tájékozódás, meg hamar leesett, hogy a szalagokat kell nézni. Továbbra is nagyon tetszik a táj, messzire ugyan nem nagyon lehetett látni, de az erdõ kárpótolt érte. Kényelmes tempóban haladtunk, Ágfalván a kötelezõ Soproni sört is betoltuk, kerülgettük a dagonyákat.

Egy körül érhettünk a 3. pontra, a forráshoz, ahol három fiatal viccelõdött, hogy elnézték az utat a 25-ös távon, és a mûúton elõször ide jöttek. Aztán persze el kellett menniük az elõzõ pontra, aztán vissza , hogy megkapják a pecséteket. A pontõr próbálta ugyan rábeszélni õket, hogy csatlakozzanak valakihez, ne tévedjenek megint el, de helyette lelkesen nekivágtak megint. Hamar beértük õket, és még láttuk, hogy a völgybe vezetõ csapás helyett elvágtáznak egyenesen nyugatnak - kezükben dobozos sörrel. Így már érthetõ volt a lelkesedés.

Mi nem voltunk ennyire fiatalosak, alaposan be is sötétedett, amikor az utolsó hegyre felkapaszkodtunk. Innen már csak le kellett ereszkedni a célba, de az erdõben még elemlámpával se volt egyszerû a tájékozódás. Mire leértünk a mûútra, már megjártunk pár jelzést, meg szederindást. Itt viszont elvesztettük a szalagokat és már éppen elindultunk volna a rossz irányba , amikor utolért valaki, akit láttunk elõttünk a hegyen. Õ még jobban eltévedt, viszont az utcákat ismerte, úgyhogy együtt értunk a célba 17:30-kor. Csak találgatni tudom, hogy a három vidám gyerek beért-e.

Összességében tetszett a túra, de nem ártana egy új térkép a valós jelzésekkel, meg rajta kéne legyen , hogy mikor milyen jelzés csatlakozik vagy hagyja el éppen az útvonalat.