Négyszögletes Kerekerdő 55/40/25

soma-komaTúra éve: 20112011.07.05 11:31:11

Négyszögletes kerekerdõ 25.

A családi tanács úgy döntött, hogy erre a túrára mellõzzük a tömegközlekedést, és autóval hatolunk le Padragkútra. Már fél 7-re leértünk az Andi presszóhoz, ahol már lázasan készülõdött a szervezõ csapat. Némi koffein elfogyasztása után, lenyúltuk az elsõ négy sorszámot, és nekiindultunk. Júliusban pulóverben túrázni kifejezetten kellemes dolog, mert nagyon jó hatással van a sebességre. Mentünk is elõre mint a mérgezett egér, csak az ellenõrzõpontokon fékeztünk le a bélyegzés erejéig. Azért néha nézelõdtünk mert nem lehetett nem észre venni az útvonal páratlanul jól sikerült vonalvezetését. A túra nevét adó erdõ egy dombtetõn volt, ahonnan körpanorámás kilátás nyílt az egész környékre.Egy érdekes nevü falu, Taliándörögd meghóditása után egy õserdõ következett, a maga másfélméteres aljnövényzetével.Ennek leküzdése azonban nem okozott különösebb problémát, nem úgy mint az ezutáni szakasz, ami tájékozódási teszt volt, hogyan kerüld ki a teheneket címmel. A terepviszonyok miatt nem volt egyszerû feladat vissza találni a jelzésre, viszont újabb sikerélménnyel lettünk gazdagabbak. Az utolsó ep.a Csigói elágazón találtatott, vidám és jófej pontörökkel.Ezután murvás szakasz és két kisebb hegy leküzdése jött, majd Halimba és egy rövid aszfalt után a cél.

Hála a szervezõknek, csodálatos túrán vehettünk részt. A vendéglátás példamutató, a szalagozás és jelzés tökéletes, az ellátás kiváló.

Köszönet mindenkinek ezért a szép napért.