Mályvád / Szanazug

Rush2006Túra éve: 20062006.08.29 16:55:24
Szanazug 40

Pénteken délután indultam le vonattal Gyulára, és sötétedésre meg is érkeztem az iskolába. Mivel ez bajnoksági futamom volt, így a 40-es volt a cél. Késõbb megjöttek a társaim is, majd irány a város. Este elõtte még elõneveztünk, és megkaptuk a másnapi térképet is, amit eleinte hiába bogarásztam, sokra nem jutottam.. No de majd másnap. Este megnéztük még a várat, mivel azt a mi részünk sajnos nem érintette, gyönyörû volt, fõleg éjszaka, kivilágítva. Késõ este megérkeztünk a szállásra, ahol megismertem petamit, és gethe-t.

Telefoncsörgés, nyögések(...), ébresztõórák. Így indult a másnap reggel.

Már lázban égtünk, alig vártuk hogy indulhassunk. Pontban fél 7-kor ezt meg is tettük. A vasútállomásnál jobbra rátértünk a Z- jelzésre, ami elvezetett minket Városerdõig, ahol az 1. pont volt. Innentõl csatlakozott utunk az 55-ös távhoz. A Szigethalmi futók, és pár profi futó már a pont után lehagyott minket. Innentõl gáton vezetett az út, itt jól belekezdtem, és egyedül Anita tudta velem tartani a tempót, a többiek szépen lemaradtak, és nem is láttuk õket csak a célban. Gáttúra után Szanazug következett, a 2. pont. Itt finom alma várt minket.

Itt ért be 2 futó minket. Innentõl a P-t kellett követnünk, ami bevitt az erdõbe, csodálkoztunk is hogy a 2 futó rövidít az országúton, de utólag mondva, tényleg tök igazuk volt, szépen el is tévedtünk ezen az erdõs részen, ugyanis nemtom miért kellett ide bemenni, sztem semmi értelme nem volt, másoktól is hallottam, simán a mûúton kellett volna menni Doboz-ig.. Itt legalább egy félórát kavartunk, nem sokan járhattak erre. No nembaj, szerencsére kis mûút után már jött a Dobozi ep. Itt leültünk, megittunk egy fantát. Itt ért utól minket Õrsi Bálint, akivel egészen a célig nyomtuk keményen, közben elmesélte az elõzõ heti Kárpát Koszorú nevû 1 hetes túráját Erdélyben. Jól eldumálgattunk, repültek is a kilcsik, de nem igazán lehetett eltévedni, hiszen õ már 5.jére csinálja ezt, meghát a jelzések is jók voltak innentõl.

Néha Anita kiabált mögülünk idegesen hogy várjuk már meg, mivel nyomtuk neki mint a meszes, de õ is nagyon ügyi volt! :) Pósteleknél (EP) jelzésváltás következett, és a Z-on értünk be ismét Gyulára a célba. Mi voltunk az elsõ 40-esek, Anitának kicsit kikészült a lába, szerencsére én csak fáradt voltam, a lábammal semmi gond nem volt. Nettó idõnk: 6:24 perc

Jó túra volt ez, tipikus Alföldi, de én ezeket is szeretem.

Gyááááá, jövõ héten BEAC Maxi, léccii szurkoljatok!!! :-))