BUBU születésnapi túra

SomaTúra éve: 20122012.04.21 18:26:35

A 30-as túratáv miatt tökéletes próba volt az új cipellõnek...

Reggel a 8-ra odaérõ vonattal zúztunk, hogy "aránylag" megkerüljük a tömeget. Ám bevártuk a születésnapost - az üdvözlésnél "szinte" megvolt a szinkron :D

Kb. 9-es kezdéssel indultunk, és az elsõ "megálló" kb. 7 km-nél volt csodás panorámával. Majd Óbarkon volt egy kis pihis-kajálós ellenõrzõpont (15-ösök vége). Majd gyors tempóval következett Újbarok és Szár. A piroson baktattunk fel Zupa-tetõre, ami igencsak megdobbantotta az ember szívét - de a kilátás is ütõs volt szintúgy. Innen már csak egy kisebb, de csalóka hegy következett, és 16:10-15 körül be is értünk a célba.

Nem gondoltam volna, hogy a túra útvonaláról ilyen rövid lesz a leírás - de konkrétan nem tudok negatívumot felsorolni. Minden korrektül ki lett jelezve - volt, ahol egyszerre három jelzés is volt - egyszerûen tényleg lehetetlen volt bekeverni. A titkos ellenõrzõponton jó kis csokis rolót lehetett kapni - amilyen giccsnek nézett ki, olyan finom volt (társam szerint, itt a "Hasutasok" címû filmbõl az egyik szereplõ lyukasztotta "menetjegyünket" - ezt nem tudom biztosan). A nehézséggel sem volt semmi gond - persze teljesítménytúrán számítható, hogy vannak hegyek is :P. A társaságot illetõen fõleg a végén verõdtünk össze (ekkor már kb. beállt a túrázok sorrendje - pl. szomor56-on az utolsó 10-15 km-t is ugyanazokkal az arcokkal csináltuk). A társaság is csillagos ötös volt, a pontokon a kis meglepik, kifejezetten jók voltak (pl. a pohár sör <természetesen XD>). Ha ajánlani kellene ezt a túrát, gondolkodás nélkül így tennék - csak hát... egyszer 30 éves az ünnepelt :P

Noha nem ismerem Bubut, nem tudom, ki az, de biztos jó arc lehet, ha ilyen túrát szerveznek a szülinapjára ;)