Bia 25

okt50tomiTúra éve: 20132013.03.15 11:18:01

Ezúttal, a volt fõiskolás évfolyamtársamékkal, Dikáékkal mentünk 4-esbe. Késõn indultunk autóval, de a rajt közelében találtunk parkolóhelyet. :) Szemerkélt az esõ, ennek ellenére sokan indultak. Nagy volt a sár, és az elején lévõ nagy emelkedõk megfogták a mezõnyt és a mi csipet csapatunkat is. Azt jött a sík rész és Sóskútnál a frissítõpont, ahol egy fél literes ásványvizet kaptunk, valamint egy tábla Boci csokit vagy egy zacskó kekszet. Itt tartottunk egy kisebb pihenõt, és ettünk, ittunk. Felfrissülve indultunk tovább a Kálváriára, majd a Bia-horgásztóhoz. Aztán jött újra a hegyes dombos rész, és a túra legszebb része a Nyakas-kõ. :) Mindenkinek nagyon tetszett így egy kis idõre megálltunk nézelõdni, fotózni. Aztán tovább indultunk a Szily-kápolnához, azt követõen a lõtérre. Itt jó reggelttel vártak bennünket. :) Ezt elfogyasztva tovább sétáltunk a célba, ahol a szép jelvényt és emléklapot megkaptuk. Aztán felmentünk a viaduktra, és ott összefutottunk Sztancsik Gyurival. Megállapítottuk, hogy a viaduktról is készülhetne egy turistaérem. :) 6 évvel ezelõtt jártam már ezen a túrán. Akkor is jó volt, de azóta sokat fejlõdött :) Részletes értékelés:

Pozitívumok:

• Lelkes, kedves szervezõ csapat

• Jó szervezés (sok induló ellenére, gyakorlatilag nem volt sor)

• Szines itiner térképpel

• Remekül ki volt szalagozva az út, ahol a jelzések hiányosak voltak

• Szép emléklap és jelvény, amely évente változó

• Jó ár/érték arany (Várakozást messze felülmúló ellátás volt)

• Folyamatos fejlõdés

Negatívumok:

• Emléklap és oklevél fogalmának összekeverése (Emléklapot kaptunk a sikeres teljesítés alkalmából. Szerintem ezt oklevélnek szokták hívni vagy a részvételért adnak emléklapot)

Javaslatok:

• Különösen a km, de a szint adatok is pontosításra szorulnak

• Rövid ismertetõvel ki lehetne egészíteni az itinert az érdekesebb helyekrõl pl.: Nyakas-kõ

• Elõnevezést be lehetne vezetni, a még gyorsabb rajtoltatásért.