Szent László

Rush2006Túra éve: 20072007.02.05 09:26:10
Szent László 33

Reggel 5 órakor indultam egy Tar nevû kis helységbe, ahol a Szent László túrát szervezték. Hatvani átszállással közlekedtem, és volt szerencsém megismerni az új BZ-t, ami kb. tizedszeri próbálkozással be is indult.. Ezenkívül találkoztam a vonaton gethe, és Kerek_repkény topictársakkal, akikkel hamar elütöttük az idõt, és már Tar-on is voltunk. Féltem, mert nagyon rossz idõ kerekedett a vonaton, de mire a rajtba értünk, elállt az esõ. Szép nyugisan, bele-bele kocogva terveztem a túrát, a cél a 13:16-os vonat elérése volt. Kb 3 km-ig nézelõdtem, elõzgettem, beszélgettem ismerõs túrázókkal, majd egyszercsak beért Anna, és Gazdag Tomi természetesen futva, engem meg mint általában ismétcsak elkapott a hév, mégha nem is voltam egyáltalán futócuccban. Innen szinte végig futottunk, megcsodáltam a Szentkutat, ahol már régebben nagyszüleimmel jártam, így elõjöttek az emlékek. Sámsonházán finom meleg tea, majd egy pár km mûút, és Nagybárkány jött késõbb.

Néhol nagy sár volt, látszott az elõzõ napok idõjárása. Innen kemény terep jött föl a Tepkére. Keményen, hosszan emelkedett az út, majd amikor azt hittem hogy már itt a vég, ismét meredek föl, és ez még fokozódott.. Mikor már kb. a tüdõm kiköptem akkor jött a csúcs, ahonnan gyönyörû kilátás volt minfenfelé. Pontõrök még nem voltak, túl hamar értünk oda. Innen már csak lefele, útközben a bringás pontõrrel is találkoztunk, aki nyomott egy pecsétet, majd lejjebb a társát is megtaláltuk, aki pont lefotózta Annát egy esés közben :( Innen nagyon xar rész következett, Anna meg Tomi szépen elfutott, nemtom hogy hogyan, mert én a lábamat alig bírtam megemelni akkora sár volt, õk meg csak távolodtak.. Akárhova mentem, sár, latyak, tócsa.. Mikor már végleg ideges voltam, kiértem a mûútra, ahonnan szépen bekocogtam a célba. A vége 4:15 lett, de ha az elejétõl futok, 4 óra alatt is meglett volna. Ja, és ez volt az elsõ Cserháti túrám!

A szervezés tökéletes volt, szalagok jó helyen, jelek jók, a célban nagyon finom paprikás krumpli meg tea. Grat a szervezõknek!!