Bakonyi Barangolás

tétova hegyi-teveTúra éve: 20142014.10.13 19:31:56

Danika tevegel

Jól rápihenve indultunk reménykedve, h Danika délelôtti alvása a kocsiban abszolválódik. Csak részben sikerült a dolog, a remélt órának csak töredéke. Az új rajthelyen épp 1 parkoló várta, hogy beteljesítse célját. Így hát beálltunk. Danika némi yoghurtot evett, szerelvènyt igazítottunk majd szikrázó jó idôben nekivágtunk 3macskán. Picit kerestük a sárgát, de hamar meglett. A szent kút közel volt, onnan a mászás máris megizzasztott bennünket. Azért meglett. Danika a levelekkel ismerkedett közben. Bambán elmellôztük a zöldet s romboltunk tovább a piros kereszten. Némi fényképezkedés s Danika máris éhes. Csak kevés fôzit eszik, hiába vigyázni kell a gyomorral, ki tudja mi jön még. A pulzus rendben, nem engedjük elszállni a lovakat. Vadregényesen szép a táj, helyenként némi sár. Borsó kút elôtt biztos, ami biztos benyomunk anyucival egy csokit. Dániel már nyûglôdik. A kútnál felírjuk a kódot s a padon újabb kísérlet a fôzivel. Csak kevés megy le, érdekesebbek a levelek az asztalon. De sokat nem idôzünk, hiába a szintidô szorít (5 óra). Átballagunk a réten, ahol épp egy traktor tolja. Elôkerül a cumi is, mert nagy a nyügi. Hiába hiányzik vagy 3/4 óra alvás. A zöld 3szögön megnyugszunk, a szurdok különösen szép. Csoki biztosítja az energiapótlást az ellenôrzô ponton. Még nem esszük meg, tartalékolunk. Anyucit majdnem elveszítjük az egyik sziklás-vizes átmászónál. Némi sérülések árán, de túljutunk azért ezen a szakaszon is. Utána picit eldôlünk. Részben kipihenjük az átkelés riadalmait. Danika is csücsül, botokkal-füvekkel ismerkedik. Közben tacsisok jönnek, picit szocializálódunk. Felfelé a zöldön újabb izzadás, pici pihenô. Dancit forgatom, röhögünk egymás arcába. Kiérve a tisztásra csillapodunk s a faluban Jozefékkal folytatjuk tovább. Innen már félig nyakban-kézben is megvan. Közös zsíros kenyér majszi, s már búcsúzunk is. Visszaindulás elôtt még egy pellus csere is belefér. Az autóban aztán eldôl Dániel s alszik hazáig. A sok élmény elég álmot ad. Ez volt az elsô túrája s épp 11 hónaposan.

Köszönjük a lehetôséget, igazán szép nap volt ez kis családunknak.