Pilis-nyereg Retro

panareaTúra éve: 20152015.11.09 19:22:45

Ezzel a túrával a Pilis végképp bekerült a szívem csücskébe :D

Ez volt az 50. teljesítménytúrám, és szuperre sikeredett a jubileumi alkalom :)

Reggel kicsit köd, kicsit hideg, meg jó sok gyaloglás a 10-es úttól Piliscsévig, de gyors rajtolás után már jobb idõben indulás, és mondhatom, a túra minden percét élveztem! Csodálatos õszi színek, álomszép kilátások a Fekete-kõrõl és a Basináról is. A Fekete-kõ után azt hittem elõször, hogy eltévedtem, zöldháromszög, zöld kereszt, zöld sáv, sok volt ez nekem :D és egy elég hosszú szakaszon senki se volt látótávolságban, pedig jó sokan indultunk a túrán, mindig volt valaki elõttem-mögöttem. Aztán mikor megláttam az útjelzõ táblán a piros keresztet a Mária pad felirattal, megkönnyebbültem, hogy mégse kavartam el, és a szöveges itinert is jól értelmeztem. Aztán Pilisszentkereszt, a múlt heti Magyar Vándorról ismerõs helyszín, de akkor a Pilisszntó melletti kápolnához nem kellett felmenni, most viszont igen, és nagyon tetszett.

És igen, én vagyok az a "túratársnõ" akivel az elõzõ beszámolóíró, Sattel túratárs a sárga kereszttõl egész a célig végigment, tényleg nagyon jót beszélgettünk, és jólesett, hogy egy nálam sokkal rutinosabb túrázó bíztatott, hogy váltsak már végre hosszabb távokra, amely gondolat már egy ideje érlelõdik bennem, de valahogy nem mertem rászánni magam (pl. nemrég a Vasas Maratont terveztem, de a nevezésnél valahogy visszabátortalanodtam, és csak a 25-ösön indultam). Jó volt a bíztatás, kicsit (nagyon) önbizalomhiányos vagyok. Aztán fent a Basinán mondom ez nem is volt olyan vészes kaptató, de a lefelé vezetõ térdszaggató út felfelé igencsak jó kis felmenet lenne :) Ha lesz TT ami ezt érinti, tuti megyek :)

Pont jókor értünk a célba, az esõ csak akkor kezdett cseperegni, még visszagyalogoltunk a pesti vonathoz, amit jól idõzítve pár perces várakozással sikerült elérni, igaz akkor már eléggé nekikezdett az esõ.

Köszönöm Sattel túratársnak a beszélgetést, és mint lelkes kezdõ, ígérem megfogadom a tanácsát, és kipróblom magam kicsit hosszabb távon is :)

A Pilis meg... gyönyörû õsszel, és ez a túra a remek vonalvezetésével megmutatott belõle sok szép helyet, köszönöm a rendezõnek, hogy ilyen szuper túrát állított össze, örülök, hogy ott lehettem!