3x7/ 7+7/ 7 Mérföldes Tekergés - tavasz

zomiTúra éve: 20072007.04.09 16:50:00
3x7 Mérföldes tekergés-tavasz

Harmadiknak indultunk a 3x7 mérföldes (32km-es) távon. Az elsõ ep.-hez nagyon gyorsan odaértünk. Itt megkaptuk az elsõ pillangós pecsétet. Ezután egy nagy mászás következett, amelynek a végén megérkeztünk a Károly-lakhoz, majd a 2. ellenõrzõ ponthoz, a Hárs-hegy aljához, ahol ásványvizet kaptunk.
Felmentünk a Hárs-hegyre, és egy szép medvehagymával borított lejtõn mentünk le a Hamuházházhoz, és a kék romjelzésen a Csiklingvárhoz. Itt még egy pecsét és csokitojás várt ránk.
Visszamentünk a hamuházhoz és elindultunk Hétházpuszta irányába. De Hétházpuszta elõtt elkanyarodtunk balra a Bükkös-árok-felé. Itt nem volt szalagozás, és a kék háromszögjelzés ritka volt, itt az útleírás segített nekünk. A Bükkös-árokban különösen sok kidõlt fán kellett átmásznunk, A Burok-völgyben már kevesebben. A Burok-völgy gyönyörû, de a végén a fáradság miatt már nem tudtuk annyira élvezni a táj szépségét. Kiértünk Bakonykútiba és kicsit meglepõdtünk "Az útról letérni tilos és életveszélyes" táblán. A buszmegállóban volt a következõ ellenõrzõpont. A pontõrök szemmel láthatóan jól elbeszélgettek a falusiakkal.
Felgyalogoltunk a burok-parti ellenõrzõponthoz ahol csokoládét kaptunk, bár lehet, hogy egy újabb üveg víznek jobban örültünk volna.
Ezután egy fenyvesen, késõbb egy napsütötte mezõn sétáltunk át. Még egy csodálatos kilátás várt ránk, Kisgyón felé menet, mikor leláttunk Mórra, és környékére. Folyamatos ereszkedés után leértünk Kisgyónra ahol Családias hangulat uralkodott.
Megkaptuk a kitûzõket, az emléklapot, a személyes gratuláció külön jól esett. Nagyon gazdag szendvicseket kínáltak, nem is értjük, hogy az ötszáz forintos nevezési díjból, hogy futotta a túra során kínált kiváló kiszolgálásra. Gratulálunk a szervezõknek, az egyik legjobb túra amin voltunk.