Tojás 40/30A/30B/20

Rush2006Túra éve: 20072007.04.10 21:27:39
Na, egy kis csemege: Tojás 40

8:35-kor rajtoltam, jómagam társaságában, vagyis egyedül. Szerencsére tudtam a ttt által hogy végig a Z-n kell majd menni, így a színes térképet kivételesen otthonhagytam. Az útvonalleírás nagyon részletes és tökéletes volt, bár nagyon ritkán néztem bele a túra folyamán, mert a jelzések elég jól követhetõek voltak. Az elején azért sûrûn elõ kellett vennem a leírást, mégha a Kitörés 60 is erre vezetett, bár az éjszaka, meg már többször is jártam erre, de azért nem árt az óvatosság.

A Martinovics hegyig jó sok lépcsõt, és kapásból kemény szintet kellett mászni aszfalton, így itt nagyon nem lehetett gyorsítani. A ponton Vándor_Csillag pecsételt. Egybõl indultam is tovább, a Széchenyi Emléknél bubu pecsételt, a pár pecsétre váró rendes volt, elõre engedett a sorban, így hamar kaptam a pecsétet, és indultam is tovább. Ezután lerágott rész, de még mindig aszfalt a Normafáig, utána jól lejtõ út a Disznófõ forrásig. A következõ szakaszon utólértem zsotyeket, és gudlukinget, pár szót váltottunk az EP-ig, ahol piros tojást kaptunk, majd zúztam tovább. Az Árpád kilátóra felfutni tekintélyt parancsoló feladat volt, de ezzel is megbirkóztam, itt gethe várta a túrázókat, illetve az Isa pontõri készletre, amit meg is kapott most tõlem. Itt kicsit kortyoltam, megpihentem, kemény volt ez a rész. Majd a Guckler-sziklánál groba üldögélt egyedül. Itt utólértem László Szilvit, aki egybõl indult tovább, én pár percet beszélgettem grobával, felelevenítettem neki a Lemaradás kudarcomat pl :)

Eddig így álltam: 18,6 km - 845 m szint - 1 óra 59. A kövi rész kicsit uncsi volt, bár azért a kilátás gyönyörû volt néha a fák közül kikandikálva. Hamarosan ismét utólértem Szilvit, kicsit beszélgettünk, majd a következõ szintesebb résznél elfutottam tõle. De nem maradtam társ nélkül, ugyanis pár méterrel arrébb egy másik futó a zöld jelzést kereste, én hamar megtaláltam, így a futó mellémcsatlakozott, és együttfutottunk a kövi EP-ig. Mint kiderült róla ritkán TT-zik, tájfutó versenyekre szokott járni. Solymáron a kocsmába gyorsan kikértem egy fél literes üdítõt, és secc perc alatt behörpintettem, illetve kaptam egy tojást ismét, amit gyorsan meg is ettem. SK is ott ült a személyzet között, kicsit meglepett hogy nem túrázva találkoztunk:) A futófiú itt megállt pihenni, Szilvi indult is tovább, de én is, így mögém került, de ott loholt utánam szépen, egészen a Zsíros hegy aszfalt emelkedõéig. Én itt is futottam ahogy ment, nem ment rosszul, mivel utólértem, így meg is elõztem Farkas Valit is. A Zsíros hegyre is sikerült megállás nélkül felfutnom. Innen szinte végig lejtett az út, viszont rengeteg volt az aszfalt, de ma jó napot fogtam ki, a lábaim jól repültek az aszfalton is. Nagykovácsi után már tényleg zúztam keményen, a seggcsontom elkezdett kicsit görcsölgetni, de muszály volt menni, 5 km-rel a vége elõtt már nem cseszhetem el. Szerencsére nem is csesztem, és az utolsó aszfalt emelkedõ a cél elõtt is megvolt, így 12:40-kor érkeztem be a célba. A kocsma még kihalt volt :) Ma nagyot sikerült mennem, boldog is vagyok ám! Aztán vagy még 2 órát tengettem magam a célban, nem volt kedvem hazajönni, közben jöttek az ismerõsök, legalább egy jót beszélhettem azokkal akiket már rég nem láttam.

40 km - 1405 m szint - 4 óra 05 perc teljesítési idõ.