3x7/ 7+7/ 7 Mérföldes Tekergés - tavasz

spbTúra éve: 20072007.04.11 12:53:24
Menyasszonyommal Veszprémbõl indultunk a kisgyóni kiindulóhelyre, majd a nevezés után elindultunk a 21.6 km-es távra. Elég késõn értünk az indulási helyre (9.36), és így egy nagyobb csoporttal értünk az elsõ ellenõrzõ ponthoz, amit nagyon hamar elértünk. A geológiai feltárás mellett haladtunk el, ahol csináltunk is pár képet, majd egy kicsit lejjeb volt maga az EP, az erdei szentélynél. Ezután tovább indultunk a Károly-lak felé, ahol hamarosan megtaláltunk a második EP-t is. Itt még egy nagyon szép erdõben haladt az út fel-le.

A második pontnál kaptunk ásványvizet, majd elvált a társaság, a 7 mérföldesek a rövidebb távon jobbra kanyarodtak, mi pedig egyenesen folytattuk utunkat. Meg kell jegyezni, hogy a jelzések kiválóan voltak kirakva, a leírás szintén jól követhetõ volt.

Szépen lassan leértünk a túra legnehezebb részére, a völgybe. Fantasztikus volt, csend és nyugalom, hagymaillat a levegõben, de meg kell jegyezni, hogy ez volt a túra legnehezebb része, állandóan kidõlt fák alatt-felett kellett mászni és bújni, az ösvény maga 30 centi szélesen kanyargott (amikor látható volt) a völgyben.
Nagyon sokáig tartott ez a rész, majd egy rendkívül meredek emelkedõk kellett felmászni, itt volt a 3. EP, ahol csokoládát kaptunk, jól esett a kimerítõ mászás után. Ettünk még egy szendvicset is, aztán útnak indutunk.

A korábbihoz képest nagyon könnyû volt már az út Kisgyónig, elõször egy fenyvesben sétáltunk, majd egy szekérúton, majd ismét az erdõben, ekkor már végig a kék jelzésen vádoroltak a résztvevõk.
Valóban, innen már nem lehetett eltévedni.

A célban megkaptuk a kitûzõt és az oklevelet, itt még lehetett forró teát inni és finom szendvicset enni.

Összefoglalva: a túra fantasztikus volt, a szervezés szintén! Csak ajánlani tudjuk mindenkinek!