KINIZSI SZÁZAS és Terep Százas (2006-2008)

panareaTúra éve: 20172017.06.02 19:15:02

Kinizsi Százas 2017 – Első 100 km-es túrám története

(beszámoló és a sikerig vezető utam)

A kezdetek:

2014 késő ősze. Életem első teljesítménytúrája a Budaiban, 0 túrázó múlttal, 0 felkészültséggel, 0 erőnléttel, egy igencsak depressziós időszakomban. Alig 12 km, de majd’ belehaltam, annyira elfáradtam. De a hangulat, az erdő, a természet teljesen magával ragadott, beszippantott a teljesítménytúrák légköre. Utána csaknem minden héten ez volt a program, kezdetben 10-15 km-ek, majd 2015 tavaszától már a 20-25-ösök jöttek sorra. Nyárra már gond nélkül ment a 25 km, vettem túracipőt, normális hátizsákot, de nem mertem magam kipróbálni annál hosszabb távokon, féltem, nem bíztam magamban, nem tartottam képesnek magamat ennél többre. Igencsak zárkózott lévén, szinte mindig egyedül mentem, nem szereztem túratársakat, ismeretségi körömben meg senki se túrázott.

A fordulat:

2015 októbere. Egy remek 25-ös túra a Pilisben, szokás szerint egyedül. És ott leszólított egy másik túrázó, beszédbe elegyedtünk. Fényévekkel rutinosabb nálam, Kinizsije is volt már, mesélt az éjszakai túrázás szépségeiről, és közben mikor kiderült, hogy leragadtam a 25-km-es túráknál, elkezdett rábeszélni a hosszabbakra, mert mint mondta, a tempóm és az elszántságom alapján simán bevállalhatnék hosszabbakat is. A „rábeszélés” annyira jól sikerült, hogy 2 hét múlva, nagyobb gondok nélkül teljesítettem első 50-es túrámat (Iszi 50). És ezzel egy egész más világot nyitott meg előttem. Gyakori levélváltások, tanácsok-javaslatok, és 2016 év elején azt vettem észre, hogy én bizony már a 2016-os a Kinizsire készülök, az ő útmutatásai alapján. Volt egy kis hullámvölgy, megpróbáltam a Kesapiz 75-öt, de 50-nél feladtam, ezután megint kételkedni kezdtem magamban, de túratársam kirángatott a depiből. 8 db 50 km körüli vagy hosszabb túra, köztük a Gerecse 50 és a Sárga 70 állt mögöttem, mikor a 2016-os Kinizsi rajtjánál lecsippantottam a kártyát. Elmondhatatlanul izgultam, és nagyon elszánt voltam. Sajnos a túra elején elszállt a teljesítés reménye, még a Kevélyre felmenet egy kő kigördült a lábam alól, és kifordult a bokám. Mentem tovább rendületlenül, de egyre jobban fájt és dagadt a lábam. A Getére még felmentem, de aztán nem bírta tovább a bokám. Feladás, sírógörcs, depresszió megint. Mikor kilábaltam belőle, elszántan ismét belevetettem magam a „csakazértis lesz egy 100-asom” álmom megvalósításába.

Kudarcok és sérülések sorozata:

Minden hétvégén túrázok továbbra is, az 50-esek már egész jól mennek, és próbálkozok a 100-asokkal. 2016 folyamán még 3x, egyik se sikerül, mindig szinte egész napos eső, szétázás-szétfagyás, talpam szétment, vízhólyaghegyek... (2x50 és 1x75 lett belőlük). Papírkutya vagyok… mondom magamban… De nem adom fel, makacsul akarom továbbra is a 100-ast!

Zárkózottságom viszont felenged, rengeteg túratársat ismerek meg, sokukat mára barátomnak is nevezhetek, jönnek a felejthetetlen közös túrák, talán itt váltam igazán tagjává a „teljesítménytúrázó” társadalomnak!

A 2016-os évet 2163 km-el zárom, több, mint duplája a 2015-ös 950 km-nek…

Aztán 2016 szilveszterén „félrelépek” egy túrán, és annyira megsérül a bal bokám, hogy hetekig csak nagyon rövideket tudok menni… Pedig 2017-re is tervezem a Kinizsit. Lassú javulás, majd márciusban Iszkiri. Bepróbálkozok a 100-al, de végül csak 65 lesz belőle, teljesen szétmegy megint a talpam-sarkam. És már mindjárt itt a regisztráció a Kinizsire. Jön a Kesapiz idén is, és most simán „behúzom” a 75-öt, igaz a túracipőm megint kicsinálja a lábamat. Regisztráció oké, hatalmasnagy várakozással tekintek az idei K100 elé, és a „kötelező” felkészülő túrákat (G50, S70) beiktatom a túranaptáramba. Új túracipőt szerzek be, és megváltás hogy nem teszi tönkre a lábamat. Minden szép és jó lenne, de jön a Gerecse 50, ahol az elején, kb. 7 km-nél a változatosság kedvéért a jobb bokám megy ki… Összeszorított fogakkal, bedagadt bokával, csapnivaló időeredménnyel, de végigmegyek… Elkeseredettségem viszont határtalan… Aztán jön a Sárga 70, tavalyi kedvenc túrám, amiből 30-as éjszakai lesz… Vörösváron elmegy minden motivációm, befejezem… pedig a bokám addigra nagyjából rendbe jött… Túratársam rá is kérdez, hogy akarom-e igazán a Kinizsit… ott és akkor megint a „papírkutya” énem volt jelen, válaszom az volt, hogy „nem tudom”… Nem tudom, hogy fogok-e én valaha is 100-at menni, képes vagyok-e rá… A Kinizsi előtti hétvégén egy Pilis 50, és a vártnál nehezebben teljesítem… a bokám hol fáj, hol nem, akkor nem sok esélyt látok a sikeres teljesítésre… A hátralévő pár napban szigorú pihenés, és spannolom fel magam a hétvégére… visszajön az akaraterőm és az önbizalmam… A túra előtti éjszaka már annyira felpörgött állapotban vagyok, hogy alig alszom…

Kinizsi Százas 2017:

Reggel 6 óra, Szentlélek tér Hév állomás. Hátizsákos-túrabotos emberkék várják a zöld vonatot, köztük én is. A Gimnázium előtt hosszú sor, beállok, felkészülök a hosszú várakozásra, de meglepően gyorsan halad a nevezés. Ismerősökkel is találkozok, Sissy már ellenőrző lappal a kezében indul a rajthoz, nekem még hátravan a sorállás… Minden túrák egyik legnagyobb és legjobb túrafotósa, Rakk Gyula se hiányozhat, szorgalmasan dokumentálja a történteket az utókor számára, örökíti meg az indulókat… Megérkeznek végre a „3 Istvánok” is Dorog-Esztergom felől, mind kedves jó barát, többszörös teljesítők… Végre én is odakerülök a nevezési asztalhoz, és megkapom az ellenőrző lapomat. Nem rossz rajtszám, nézek rá a lapra. Gyors mosdó, majd ki az épületből a rajt felé… Ígéretemhez híven Heninek, egyik legkedvesebb túrabarátnőmnek gyorsan megírom a rajtszámomat, hogy tudja követni online a menetemet, ő otthonról izgul értem most…

Beállítom a túrabotokat, és 7:29-kor csippantok, indulhat a nagy kaland! Menetelünk hosszú sorokban Békásmegyer utcáin, előttem kedves Indexes fórumtársamat, Münchent vélem látni, a lobogó sárga kötözőszalaggal a zsákján, próbálom utolérni, de gyorsabb nálam… a „keresztem” a sípcsontfájás, ami minden túrám első 2-3 km-ét nyögvenyelőssé teszi, természetesen bejelentkezik, de nem nagyon törődök vele, tudom, hogy el fog múlni, igaz nem tudok olyan tempóval menni, mint szeretnék… Hamar itt az Ürömi műút, és kezdődhet a kapaszkodás a Kevélyre. Megfontoltan haladok, sokan, nagyon sokan leelőznek, de nem érdekel, tavaly itt ment ki a bokám, és itt szállt el a teljesítés reménye. Sznuupi előz, jól nyomatja felfelé, pár szót váltunk, és többé nem is láttam… Az idő remek, a sípcsontfájás elmúlik, örülök azért, mikor felérek a Kevélyre, de csak pár pillanatig csodálom a tájat, nyomás lefelé… Mindig csodálom a terepfutókat, meg azokat, akik „leszáguldanak” az ilyen köves lejtőkön, én nem merek, féltem a bokám, óvatosan ereszkedek… Kevély-nyereg, nekünk 100-asoknak nem ellenőrzőpont, csak a rövidebb távosoknak, így nem is időzök, kékre váltunk és tovább ereszkedünk. Azt hittem az elmúlt napok nagy esői után itt iszonyat sár lesz, de nem… Könnyebb szakasz jön, próbálom magamhoz képest meghúzni, egyelőre minden oké, csakhamar a csobánkai műúthoz érünk, már itt is állnak depós autók, mondjuk azt nem értem, ennyire az elején mi szükség van rá… Darálom a távot, és csakhamar indul a mászás a Hosszú-hegyre, nem kellemes emelkedő, de jól bírom még. Aztán közvetlenül az ellenőrző pont előtt nagyot bicsaklik a jobb bokám, felszisszenek, Nagy-Szilitsán Jani, az egyik kedves ismerős pontőr, rám is szól, hogy vigyázzak a kövekkel. Szerencsére nem vészes, csak pár lépésig fáj, ezt most megúsztam!

Hosszú, unalmas menet jön, kókuszrudat majszolva lépkedek, ez az egyik étel, amit bármikor, bármilyen állapotban túrán meg tudok enni (a másik a Karaván vagy mozzarella snack), ezekből táraztam be a mai menetre. Jó dolog az ivózsák is, hogy nem kell megállni előszedni a palackot, ez főleg a túrabotosoknak nagy segítség. Ettem-ittam, és hipp-hopp közel már a Szántói-nyereg. Előttem az úton egy zöld kötözőszalagos hátizsákos, ki más lenne, mint Vestmann. Megörülünk egymásnak, rövid szakaszon együtt is megyünk, aztán ő kis pihenőt tart a nyeregnél, én megállás nélkül tovább, vár a Szerpentin… Na de annak az elejéig még fel is kell mászni, és kezd már jó meleg lenni, szorgalmasan szopogatom a vizet az ivózsákból. A rövidebb táv elágazásánál immár szokásosan ismét Rakk Gyula, és elmaradhatatlan fényképezőgépe igazítja útba a résztvevőket, ki erre, ki arra, nekem jöjjön a szerpentin! Ezt a szakaszt szeretem, de a meleg most kicsit ütős, a kilátásokat azért megcsodálom, de nem állok meg, néhányakat leelőzök, többen engem előznek, és nehezen, de eljön a síkabb szakasz, ahonnan majd „lezuhanunk” a Pilis-nyeregbe. Na azt a köves lejtőt nagyon nem szeretem! Zsódi Imi jön szembe felfelé, ő már teljesítette a 25-öt, most geoládázni indul levezetésnek.

A nyeregben pecsételek és felhívom Münchent, merre jár, kiderül, hogy csak kicsivel van előttem, belehúzok, hátha utolérem kedvenc túratársamat. Így is van, igaz nem sokat beszélgetünk, nagyon elszánt, megy, mint egy gép, jó a tempója, tartani akarom vele egy kicsit az iramot, ami a Kétágú hegy előtti lejtőig sikerül, ott aztán ő lerohan, mármint az én óvatos ereszkedésemhez képest. Tavaly itt a fájós lábammal egy akkorát estem hasra, hogy pár pillanatig kiesett minden, a sípcsontomról meg lejött a bőr egy darabon. Ezt elkerülöm idén szerencsére. Hotdogman kocsijához érek, de nem állok meg, most nem tudok enni ilyesmit… Kesztölcön a nyomós kútnál sor, itt láttam utoljára Münchent, legközelebb csak a célban futottunk össze. Végre rám kerül a sor, ivózsákot töltök, arcot mosok és elindulok tovább. A Kesztölciek idén is kitettek magukért a levendulás-pogis-fröccsös frissítőállomásukkal, de épp jókor még észreveszem, hogy a túrabotjaim bizony a kútnál maradtak, nyomás vissza értük, kis káromkodás is elhagyta a számat. A slagos kesztölci kislányok sem hiányoznak, arcot mosok megint és bevizezem a kalapomat, kezd már ütni a meleg.

Eseménytelen homokos út Dorogig, a lőtéren éppen lőnek is, ettől mindig a frász jön rám… Érzem, hogy a sarkamon alakul egy vízhólyag, eléggé fáj már, de megyek tovább. Benézek a Korhely sörözőbe, hátha van ismerős, és igen, OZJuice köszön rám, első Kinizsije, sajnos sérülés miatt itt fel kellett adnia, pár szót váltunk, bíztatom, hogy jövőre sikerülni fog neki, és irány tovább, szeretnék már túl lenni a Getén. Azért még elcsábulok 2 gombóc fagyira (citrom-mangó) nagyon jól esik a hőségben.

A Getére felmenni sose könnyű, most azért a tavalyinál jobb állapotban érek fel, de muszáj egészségügyi szünetet tartani, kiműtöm a legjobban fájó vízhólyagot és leragasztom a sarkam. Közben V. Pisti és W. Pisti hagynak le, mikor ott ülök, kérdezik, hogy minden oké-e, mondom igen, csak sarokjavítás van folyamatban. Nemcsak nekem, ahogy látom, mellettem is vízhólyagokkal küzd egy fiatal pár férfitagja, barátnője műti a lábát. Eszem egy kis sajtot, és megkezdem az óvatos ereszkedést a túra egyik legdurvább lejtőjén. Párszor megcsúszok, elvesztem az egyensúlyt, de a botnak hála nem esek el. Egy túratárs viszont pont előttem esik egyet, többen is segítenénk neki, de szerencsére minden oké, jól van. A köves-vízmosásos szakaszon is túlverekedem magam, leérek a horgásztói elágazáshoz, ahol rövid időre elhagyjuk a kék sávot a kék kereszt kedvéért.

A meredek homokos emelkedő, aztán a susnyás benőtt szakasz és a hőség felemészti az erőnlétemet, kiérve a szántó szélére iszonyatos hányinger és szédülés jön rám, még jó, hogy a túrabotokra tudok támaszkodni, de csak vánszorgásra telik tőlem… Tűz a nap, égeti a bőrömet, alig bírok már lépni, olyan rosszul vagyok. Tippem, hogy sóhiány, ezért a tenyeremből elnyalogatok egy kis zacskó Mekis sót (ezt szoktam vinni a nyári túrákra mindig), eszem pár szem szőlőcukrot is, leöblítem az ivózsákomban lévő nem éppen hűs vízzel. Feltételes EP a Hegyeskőnél, Nagy-Szilitsán Jani csippantgatja az igazolólapokat, hangtalanul, mert a műszer elnémult… De legalább működik… Ledobom magam a földre, az árnyékba, próbálok magamhoz térni. Jani sós mogyival kínál, de 2-3 szemnél több nem megy le a torkomon, Jani szerintem látja, hogy nagy a baj, és felajánl egy doboz hűs sört a saját készletéből… Pár korty után magamhoz térek kicsit, de ahogy az órára pillantok, elkedvetlenedek, nem állok túl jól az idővel. Egy röpke pillanatra átfut az agyamon a feladás gondolata, de gyorsan elhessegetem. Jani bíztat, mesél a tavalyi első Kinizsijéről, és hogy ő se ért be túl jó idővel Mogyira, és mégis sikerült neki. Összeszedem magam, és indulok tovább a Tokodi pincékig, sebességem még mindig nem a régi, de haladok könyörtelenül. A Kősziklától nagyon tartok, a tavalyi Szuperkatlanon szörnyen kicsinált a felmenetel, most sincs másképp, ráadásul mikor végre felérek, és már csak le kellene csurogni Mogyira, letévedek a kék jelzésről, és még szerencse hogy van feltöltve térkép a mobilomra, végül alternatív útvonalon, de leérek Mogyorósbányára. A Kakukkban pihenőt és egy sört terveztem, de 11:50 alatt érek oda, ami nem túl jó előjel a teljesítést illetően. Ezért (és mert elég jól lettem közben), csak pecsételek, feltöltöm az ivózsákot, és egy perc pihenés nélkül megyek tovább… Menet közben felhívom Heni barátnőmet, beszélgetünk kicsit, jól esik a bíztatása, közlöm, hogy bármi áron végigmegyek, ha úgy adódik, szintidőn túl is. Megígéri, hogy tovább figyeli a menetemet, közlöm, hogy éjfél és ½ 1 között ha Bányahegyen lennék, szuper lenne, akkor még lenne esély. És ettől a pillanattól kezdve nem nézem az órát, nem akarom idegesíteni magam, csak menni-menni rendületlenül. Enyhül a hőség, kicsit jobban is tudok ezért haladni, bár az Öreg-kőre elég szenvedősen sikerül a felmenetel, a talpaim kezdenek már eléggé fájni.

Fent megint feltételes EP, csippantás és próbálok belehúzni Péliföldszentkeresztig. Úgy érzem, most megint megy a dolog, a Szentkútnál csak arcot mosok, aztán bár néhányan a focipálya felé mennek, én csakazértse rövidítek. Péli után unalmas a műutas szakasz, és az aszfalt nagyon nem tetszik a talpamnak, de nyomatom, amíg még világos van. Letérés a műútról végre, és az erdő szélén már elő kell szednem a fejlámpát. Egy energiazselét is lenyomok az emelkedő előtt, és immár lámpafénynél tovább. Jó leérni a Bika-völgybe, Hotdogman itt is várja a túrázókat, de nem állok meg, jöhet az emelkedő. Itt egy kisebb holtpont megint jön, a hullámvasutas részen tetőzik, szerencse, hogy kiirtották a dzsindzsát, így is megszenvedem a felmenetelt. Pusztamarótra érve már megint jól érzem magam, a kitelepült büfénél sokan ülnek, én csak annyi időre állok meg, amíg felveszem a hosszú ujjú felsőt, mert kezdek fázni. Egy fiatal párt útbaigazítok, ahol a kék letér balra, és indul a Gerecse oldalában a mászás. Erőteljesen érződik a medvehagyma illata errefelé, én szeretem ezt az illatot. Ez a keskeny út nappal se túl kellemes szakasz alapból nekem, mert szörnyen tériszonyos vagyok, de most meg fáradt is már, és a kövek miatt óvatosan kell menjek, most már nem szeretnék lesérülni. Hát nem sikerült megállás nélkül felmenni, 2x is ki kellett fújnom magam. Nagy örömmel nyugtázom, mikor felérek, mivel tudom, hogy könnyebb szakasz jön Bányahegyig. Mivel 3 hete jártam erre maszekban kékezni, nagyon figyelem a kék letérését a benőtt ágak között. Nem rontom el, és innen már közel Bányahegy.

Mikor felérek, meglep hogy mennyien vannak, csippantás után iszom 3 bögre teát (nagyon-nagyon finom, hálás köszönetem a lelkes kislányoknak, akik a kancsókból töltögetik) , és mégis ránézek az órára. 0:13 van, ennek megörülök, mert bár még mindig necces, de nem veszett még el a teljesítés reménye. 5 perc pihenőt engedélyezek magamnak, közben megeszem az utolsó Karaván snack sajtomat. Vestmann kolléga köszön rám, miközben eszem, indul tovább, telefonszámot cserélünk, megígéri hogy megcsörget, ha célba ért. Könnyebb szakasz jön Koldusszállásig, nagyon nagy sebességet itt már nem tudok produkálni, fáj a talpam, de ahol nem túl köves a lejtő, próbálok belekocogni. A sötétben egyébként is különösen figyelnem kell arra, hogy „félre ne lépjek”. Vértestolnai műút végre, és a következő szakasztól megint tartok kicsit, hogy lesz-e sár, pár hete erre kékeztem, elkapott egy zuhé, és nagyon csúszkáltam akkor. Szerencsére erről szó sincs most, de valahogy nem fogynak a km-ek Koldusig. Rám jön az álmosság, monoton a menet, egyre jobban fájnak a talpaim, de haladni kell, minden lépés közelebb visz a célhoz.

Koldusszállás végre, ismét találkozom Rakk Gyulával, most pontőrködik, aztán megy majd seperni a Koldus-Tata szakaszt. Próbál rólam fotót készíteni, de ahogy mondja, egy se sikerül. Ez mosolyt csal az arcomra, mondom is neki, hogy nem csodálom, amilyen állapotban most vagyok… Ja, és itt tartok annál a távnál, amennyit még soha életemben nem mentem! Még 17 km a célig, és van még 4:45 percem, ezért rövidke (10 perc) pihenőt engedélyezek magamnak, gyakorlatilag szinte megállás nélkül jöttem idáig, kivéve a sarokműtétet a Getén, és a Hegyeskőnél azt az időt, amíg magamhoz nem tértem a szédülésből. Itt tudatosult bennem az, hogy most már igenis komoly esélyem van a teljesítésre. Leülök, megiszom az iso maradékát, enni már egyáltalán nem kívánok. Vestmannal és Asciimoval váltok pár szót, utóbbi mellé telepedtem le az út szélére, örülök, hogy végre megismerhettelek! Asciimo indul is tovább, őt jobban szorítja az idő, mint engem, nekem viszont nem akaródzik felállni, tartok a következő szakasztól, amit a sok korábbi beszámolóban, amiket olvastam, senki se szeret. Ez mondjuk érthető, kinek van kedve 80 km után köves emelkedőt mászni? Nekem sincs nagyon, de feltápászkodok és elindulok, kezdetben igencsak merev léptekkel. Ezen a szakaszon végül is nem az emelkedő esett nehezemre, hanem inkább a kövek az úton, már nem tudtam úgy lépni, hogy ne fájjon a talpam… És egyszerre csak elkezdtek csicseregni a madarak, és kezdett hajnalodni. Akkor ez feldobott kicsit, elegem volt már a sötétből. Erről a szakaszról nem sok maradt meg bennem, illetve csak az, hogy nagyon nem akart eljönni a templomrom, az utolsó EP. Pár, hozzám hasonló állapotú túratárssal váltok néhány szót, a téma általában az, hogy mennyi idejük van még a célba érésre, azokat, akiknek nálam kevesebb, próbálom bíztatni, de itt már mindenki kissé megzuhant állapotban menetel.

Elteszem a fejlámpát, kicsit nyomta már a homlokomat, és nagyon kellemetlennek éreztem akkor az ezernyi bajom mellett.

És végre a templomrom! A kitett órára nézek, 5:09-et mutat, és ekkor már teljesen megnyugszom, ha nem történik valami katasztrófa, akkor életem első 100-as túráján fogok célba érni nemsokára. Illetve dehogy nemsokára, nagyon is soknak tűnik, és még van egy térdszaggató lejtő a kálvária mellett. Nagyon óvatosan ereszkedek, és mikor végre leérek, hatalmasat sóhajtok, innen már nem lehet elveszíteni! Beérek Bajra, azaz most már nincs baj, de elerednek a könnyeim… Homályos tekintettel megyek innen már végig, már nem fáj semmi, eufórikus állapotba kerülök… Követem a többieket a cél felé, mivel az utat (még) nem ismerem.

És végre a cél! 6:45-kor, azaz sikerült az első 100-as túrám, 23:16 alatt!!! Amikor átadom az ellenőrző lapot, próbálok uralkodni magamon, de mikor átveszem a jelvényt, oklevelet és a levescetlit, eltörik a mécses. Örömkönnyek ezek, teljesült egy nagy álmom, beléptem én is a „Nemszázasok Klubjába”. Felejthetetlen érzés!

Renivel találkozom a célban, gratulálunk egymásnak, Vestmannt hívom, látom, hogy keresett, de észre se vettem. Ő is sikeres volt, és már útban van hazafelé.

Telefon Münchennek, aki elnavigál az ebédlőbe, ahol ők már mindannyian a sikeres teljesítés után túl vannak a levesen és a sörön, fogadom a gratulációikat, én is gratulálok nekik, határtalan az örömöm! Hozom a levest, amiből csak pár kanállal bírok enni, a gyomrom összeszorulva. Lehuppanok melléjük, de meg se tudok szólalni. V. Pisti meghív egy sörre, az viszont jól esik, hiába van reggel! Kavarognak bennem az érzések, és még mindig nem tudom elhinni, hogy teljesítettem! Sokat gürcöltem érte, nem volt könnyű, sőt nagyon nehéz volt, de megérte!

Ők lassan szedelődzködnek, és én magamra maradok. A levest ott hagyom, és visszamegyek a célhelyre, és megjutalmazom magam egy Kinizsis pólóval. Nem tudom, mikor indul a vonat, de nem is tudnék rohanni az állomásra, így szép lassan sántikálok, még mindig jönnek szembe célbaérkezők, bíztatom őket.

Szerencsére a vonat 10 perc múlva jön, hamar haza fogok érni. A vonaton hogy el ne aludjak, kiírom magamból az örömöt, jól esik a sok gratuláció!

Utóhang:

Otthon tisztálkodás után leápolom a talpaimat és beesek az ágyba. Délután ébredek. A felállás a járás nehezen megy, de még mindig ott a konstans vigyor az arcomon. Peregnek előttem az emlékképek, annyira jó érzés! Másnap szabin vagyok, de a Kinizsis pólómban besántikálok a munkahelyemre ebédidőben, és csak mesélek és mesélek, közben el is érzékenyülök, még mindig a hétvége hatása alatt vagyok!

A célban azt mondtam, hogy „Soha többé” de nagyon megváltozott a véleményem, akár azonnal indulnék újra, miután rendbe jött a talpam!

Hát így jutottam el az első 100-as túrámig, göröngyös út volt, de 2017-ben a Kinizsin végül célba értem!

Gratulálok mindenkinek, aki teljesítette, aki meg nem, az se keseredjen el, jövőre is lesz Kinizsi, ott találkozunk!