Margita

vaddinoTúra éve: 20092009.02.10 08:05:14
Margita 40

Sosem voltam még ezen a túrán sem,és a sokak által lerágottnak titulált Gödöllõi-dombság nekem éppoly ismeretlen mint a Mecsek,vagy a Karancs.
Beugrólánnyal,és Évával érkeztem,sikerült olyan helyen parkolni,amiról késõbb kiderült,fizetõ parkolóhely.7 körül már a rajtban voltunk,Petamival is összefutottunk össze.7:15kor sikerült is elindulni,Éva nélkül,aki még ott csücsült majd 2 órát a futók 9 órási rajtjáig.

Már a városból kijutás sem semmi,mert konkrétan egész Gödöllõn végig kel trappolni keleti irányban.Nagy nehezen azért ennek is vége lett,közben a nap is a dombok gerince fölé emelkedett,és az arunkba sütött.Hamar megleltük az elsõ ellenõrzõpontot,egy remek domb tetején-itt sportszeletet kaptunk.továbbindulva elõször az M3as alatt mentünk átal,majd egy hosszabb aszfaltút következett.Jobbra mellettünk feltûnt egy nagy fehér kupolás valami,mint egy gigantikus óriáspöffeteg.elértük a második pontot,az eddigi 6os átlag remeknek tûnik.Egy sem nem túl meredek,sem nem túl hosszú szakasz után felértünk a Margitára.Sár erõsen csökkentett módban volt csak jelen szerencsére,viszont annál szebb erdõs részeken haladtunk keresztül lefelé a hegyrõl.Volt fák között besütõ nap,meg egyenes erdei út avarral emberek nélkül napsütésben.Szóval szép volt.
Elértünk egy futóknak épp készülõdö ellenõrzõpontot,majd továbbhaladtunk,és ketten elnyargaltak mellettünk.Piszok jó idejük volt,mert 18-19 km-nél jártunk már,és õk kábé másfél órája jöttek.Beugrólány elszaladt elõre,rájött az 5perc,és meg BubÚrékkal beszélgettem kicsit menet közben.Ajánlgatta a Barlangtól Barlangig túrát másnapra-mint késsõbb kiderült,nem feleslegesen.=)

A ponton volt finom nápolyi remek teával,meg megismertem tzh-t,és szusszantunk kábé 2és fél percet.Továbbhaladva újjabb futók is utolértek,elsõ nõként László Szilvi nyargalt el mellettünk.Kõkeresztnél aztán megint tea+nápolyi fogadott,most kicsit bõvebben fogyasztottam,mint Domony-völgynél.Gyorsan továbbnyargaltunk,elhagyott még két futó,majd elértük a vasutat.Kis keverés volt a Máriabesnyõi állomásnál,de nem volt para,igy továbbsétáltunk aszfalton,a házak között.Éva hagy el minket,remek az ideje még,bíztatjuk kicsit,hogy nyomás,nincs sok hátra.Újgazdag-negyed házai közül aztán újra aranyos egynyomos erdei ösvényre váltottunk,-ez a rész teccett nagyon.Még egy pont,utolsó pecsét,szõlõcukor,és nyomás befelé,még 3 km a cél.Az egyetem mellett haladunk el,át a vasúti felüljárón,-régi Lemaradás 100 erre jött,Gödöllõ,Palotakert-.Remek gyros-illat a másikoldalon,majd parkban aszfalton érkezünk meg,még egy lámpás keresztezõdés,aztán Cél,13:35kor.Menetidõ 6:20.

Simán benne lettünk volna a futó szintidõben is,de ez igy volt jó.Majd jövõre.Eszem pár falatot,tolok egy teát-vár minket a Börzsöny,indulni kell.Elõtte azért szomorúan konstatáljuk a mikuláscsomagot a szélvédõn...

Köszönjük a szervezést,remek kis túra,kellemes tavaszias idõ volt,egy helyen kezdett csak szemetelni az esõ,de az is csak picikét.Jóléreztem magam,jövõre is itt leszek.