3x7/ 7+7/ 7 Mérföldes Tekergés - tavasz

militarybekaTúra éve: 20082008.03.26 10:12:12
A párommal a 3X7 mérföldes távra neveztünk, ami elég jó kis vállalkozásnak tûnt az idõjárás ismeretében. Reggel 8-kor indultunk neki a távnak, akkor még latyakos-havas volt az út, esni is havasesõ-féle esett. Mire beértünk az erdõbe szép kis 15 cm-es hó fogadott bennünket. Az elsõ ep-nél megtekintettük a geológiai ásatást, amibõl ebben az idõben csak egy hatalmas csigalenyomatot láttunk. A második ep-ig volt egy kis emelkedõ, az ep-nél vizet kaptunk. Aztán lassacskán elált a hó, elértük a 3 ep-t a Csiklingvárnál ... amit talán azért egy kicsit túlzás várnak nevezni, nagyon kevés maradt belõle. Itt csokitojást kaptunk. Ezután az idõ kicsit javulni kezdett, elkezdett kicsit sütögetni a napocska, a hó olvadt, a latyak és a sár csak nõtt. Beértük a Bükkös-árokba, ahol megkezdtük a kúszó-mászó túrát, amit elég sokáig folytattunk is a Burok-völgyben! Több km-en keresztül kidõlt fákat kerülgettünk hol alulról, hol felülrõl! Ezután lassacskán beértünk Bakonykútiba egy sártengeren keresztül és itt már igazán kezdett tavaszias lenni az idõ. A falu nagyon tetszett nekem! Kis nyugodt, tiszta volt! Itt lehet igazán élni! :) Ezután a kéken egy elég sík szakasz következett, volt nagyon sok sár, szántáson hatalmas szembeszél ... kicsit Wass Albert túrás Csattogóhoz hasonlítanám ... Lassacskán beértünk a célba, ahol nagyon szép harkályos kitûzõt, szendvicst és jó meleg teát kaptunk!

Szuper szervezés volt, mint mindig!
Köszönjük, Éji vadászon találkozunk! :)