@Éves túraösszesítő

Kerek repkényTúra éve: 20072009.01.05 15:04:04
2007-es teljesítménytúráim
A „leg”-ek:

A legelsõ az évben: Téli teljesítménytúra
A legnagyobb erõpróba: Beac
A legretkesebb: egyértelmû, hogy a Mátrabérc :) (combfelsõig tiszta por és homok voltam :D)
A legnagyobb élmény: Rockenbauer 130, az hogy annyian együtt tudtunk haladni és hogy együtt volt a csapat :)
A legszebb pillanat: mikor Beac végén elcsigázottan éneklünk a röhögéstõl fetrengve Máté Pétert (természetesen átköltve) és felbukkan Vándorköszörûs, aki jött bíztatni minket, meg táplálni meleg levessel; mikor a Tortúrán megpillantottuk a kilátást a Tar-kõrõl
A legnegatívabb pillanat: mikor a Piros 85 végén lefelé János hegyrõl gyalogoltunk a szürke ködben, nem láttunk semmit és rosszul voltam
A legszebb táj: nehéz a döntés, hiszen minden tájegység máshogy szép, de ha mindent beleveszünk, talán a Tortúra-, a Bakonyi Mikulás és a Szurdok útvonala tetszett legjobban
A legnagyobb köd: Piros 85 (egyben a legtalálóbb díjazás, szép jelvény és Piros 85 grammos csoki :))
A legszebb naplemente: Rákóczin a Füzéri várból
A legnagyobb bénázás: mikor Õrség 75-ön éjjel azért szenvedtünk egy csomót a sötétben, mert nem jöttünk rá egybõl, hogy a fotógép ceruzaeleme jó lehet egy ceruzaelemes lámpába is :D
A leg-túrásabb-érzések: Corvinon Egres-pataknál összeverõdött egy tucatnyi ember, s Gyõri Péter Zsotyek gondjaira bízta a csapatot, s együtt indultunk el; Kinizsin Vértestolnáról visszanézni a dombokra, s láttuk a két útvonalat, amit az elemlámpák fénye rajzolt ki :); LeFeGySzon fagyni a sötétben a csóványosi geotorony aljában, közben zúg a jeges szél; Bakonyi Mikulás végén hárman dalolva megyünk; Rákóczin, mikor a Rákóczi-fa elõtt szenvedek és Vándorköszi próbál jókedvet és lelket önteni belém…. Sokáig sorolhatnám, most hirtelen ezek jutottak eszembe :)
A legrövidebb: Deák 20, v. Balaton 20 (?)
A leghosszabb: Rockenbauer 130
A legmelegebb: Káli, Mályvád
A leghidegebb: Tortúra, Fóti-Somlyó (mindkettõn gyönyörû zúzmarás táj)
A legbõkezûbb szolgáltatás: Mályvád (ránk (=Kékdroiddal és velem együtt összesen 4 résztvevõ)hagyott fél kondér gulyás, jégkrémek, nyamm :D )
A legtöbb nevetés: Lepke és Meteor
A legsokadikabb teljesítés: Bakonyi Mikulás (egyik örök kedvenc)
A legutolsó az évben: Fóti-Somlyó
Pontõrködések: Corvin 80 – Penc geotorony; Bakonyi Mikulás – Kõpince-forrás; Szurdokon multifunkcionális

Legyen 2008. is hasonlóan klassz év, mint 2007. volt! :)