Téli teljesítménytúra

vaddinoTúra éve: 20092009.01.26 01:29:14
Téli Teljesítménytúra-2009

Reggel 7re beszéltük meg a találkozót Újpest-Városkapuhoz BeugróLánnyal,aki az unokatestvérével,Zolival együtt várt rám.7:20ra odaértem.
Kimentünk az állomásra,ahol Földi Roliék múlatták az idõt épp.Váltottunk pár szót,majd vonat,és Pilisjászfalu.
A rajtban a meglehetõsen sok ember ellenére nem kellett különösebben soraállni,8:30körül elindultunk.Komótosra terveztem a tempót,merthogy este várt még ránk a Cserhát500as csúcsai,és ugye semmit sem szabad elsietni.Slattyogtunk szépen a sárban,amibõl Piliscsév után bõven akadt,Zoli kicsit lemaradt,nekem meg belement egy gigantikus szálka a tenyerembe,amit a helyszínen kimûtöttem.
Kesztölc felett a Kétágú-hegy gyönyörû volt a napsütésben,a hátunk mögött pedig a Pilis tömbje burkolódzott párába.

Pilisszentléleken sikerült betalálni valami kertbe;ugy kellett kikéreckedni a kapun.innen KétBükkfa-nyeregig emelkedett az utunk,és kellemes látvány volt a vékony hóréteg a talpunk alatt.A nyeregben találkoztunk Gethe-vel,majd robogtunk lefelé Pilisszentkereszt irányába.
Mária-padnál majdnem dobtam egy hátast,olyan jeges volt az út,de végül semmi baj sem történt,szentkeresztre érve Ebolát érjük utol,majd balra fordulva a keresztezõdésben szemközt már látjuk is a Felsõ-kocsmát,ami a cél.

~5órás menetidõvel érkezünk meg a 22,24 km-en.Kitûzõ(kökényes)és emléklap.Õszilevet iszunk,és Zolira várunk kicsit,majd a buszra sokat.Be pomáz,HÉV,kicsi vonat,KV-(köszi),késõbb autó,és irány Alsótold,hisz várt minket a Cserhát.

Aranyos túra volt,a logisztikája azonban elég nehéz,de megoldható.