Tojás 40/30A/30B/20

Rush2006Túra éve: 20092009.04.13 21:09:31
Tojás 40

Reggel 6:30-kor keltem, szépen nyugisan ráérõsen pakolásztam, és kb. 8:00-kor már a rajtban is voltam.
Átnéztem hogy ismerõsömék mikor indultak a 40-esen, majd úgy terveztem hogy amíg utólérem õket addig futok, utána meg gyaloglás.
Pap Gabival indultunk futva kerek 9:00-kor. Egybõl belevetjük magunkat nem kímélve a szintekbe. Hamar megvan a Martinovics-hegy, majd rongyolás tovább. Ismerõsöket érünk utól. Bíztatnak, jól esik. Millió + 1 lépcsõ, szerintem az országban nincs ennyi összesen :) A fogaskerekû végállomásánál benézünk egy balkanyart, Pintz Jani visszakiált a jó útra. Gábor már kicsit elõbb van, így sajnos nem tudok már neki szólni.
Széchenyi emlék, 4,5 km - 305 m szint. 25 percnél járunk, enyhén erõs a tempó. Kicsit kortyolok az Mg-bõl, majd gyorsan megjön Gabi is és indulunk is tovább. Az itinert azért nézegetem, mert érdekes irányváltásokat tesz néhol a Z-.
Elérünk Normafához, Gabi mindig kb. 100 m-el elõttem, a tempó félelmetes.
A Hárs-hegyi campingtõl kezd izgis lenni a dolog, erõs szint föl az Árpád kilátóhoz.
Nyomjuk, nyomjuk megállás nélkül. Felérünk a kilátóba, kis pihenés, frissítés, megcsodáljuk Budapestet, majd irány tovább. Guckler szikláig peremen haladunk, itt-ott kikandikálva gyönyörû kilátás fogad. Jól futható ez a rész, megyünk is rendesen.
Virágos-nyereg után kicsit nyílt rész, emelkedõ jön, a lelkesedés nem hagy alább.
Kb. 21 km-nél érem utól az ismerõseimet, elköszönök egy kiáltással Gabitól, majd innen már gyalog folytatjuk az utat ahogy megígértük egymásnak.
Nagyon erõs tempó volt idáig, 21 km - 830 m szint 2:00.

Jól mentek a többiek is, kicsit késõbbre kalkuláltam a találkozót, de ilyen tempó után egyre inkább vártam hogy mikor jönnek már :)
Beszélgetõsre fogjuk a tempót, de azért szépen haladunk. Szerencsére sehol senki a közelünkbe, így szeretek túrázni.
Solymáron beülünk a sörözõbe, én megiszon egy sört meg egy narancsot, lemosom a futás közben keletkezett sóáradatot az arcomon, majd irány tovább. Innentõl szépen haladunk a Z-n, fáradt nem vagyok, jól megy ez a nap.
A célba beérvén az óra így is csak 5:19-es menetidõt mutat, ami nem rossz ahhoz képest hogy a második felét végig gyalogoltam :-)
Gabi ideje fantasztikus volt mint megtudtam. Nem tudom mennyivel mentem volna rosszabbat ha végig futok, de nem is ez a lényeg, úgyis írni fog beszámolót ;-)