Lokomotív 424

zsenykaTúra éve: 20092009.10.06 21:14:26
Babi és Doktor úr szemszögébõl
Megbeszélt idõpont a találkozásra : Hatvan fél 7/ Babi Békéscsabáról indult én Hatvantól 18 km-re. Sikeres találka 9.00-kor a hatvani Mol kútnál.kettõ és fél óra plussz. Kávé és egyeztetés után start Szokolyára. Veresegyháza : útfelbontás hegyekben,mindenütt lámpák,nem haladunk sehová.Rá a 2-es útra ,ahol egy 1965-ös évjáratú Gaz terepjáró cammog.A tempó eléri az 50-est ,ahol 90-es tempó a kötelezõ,de semmi gond csak egy kis idegeskedés.10-ig kellene odaérnünk.hogy elinduljunk a42,6-on.Semmi esélyünk és közös nevezõre jutva a rövidtávra nevezünk csak be. Bosszankodás ,de nincs mit tenni elkéstünk .Érkezés a rajthoz,nevezés ,indulás 10.30-kor.
Hátulról még nem indultunk,de így biztos ,hogy csak mi elõzhetünk meg valakit.
Ketten kapunk egy itinert ,mert a többi elfogyott. Az is a hosszabb távra szól,de ez sem zavar,mert már elindultunk .Szuper a szalagozás,futás és hamar elérjük az elsõ pontot/ Magyarkút/ ,ahol pecsételünk és föl a kékre.Futás tovább,de töprengés egy elágazásnál ,mert bejött a kék +,de ez nem jó nekünk a térkép szerint.Keressük a Loko pihenõt/ térkép,okoskodás/majd meglesz az ellenõrzõpont egy kis szerencsével,mert nem tudtuk ,hogy ez az a hely ,ahol pecsét lesz.Szuper kilátás,fotózás ,majd hajts tovább
annak reményében,hogy most már minden rendben lesz.Megnyugodva Nógrádra érkezünk,gyönyörû a kilátás a várra.Kár ,hogy messze mentünk el tõle ./ pecsételés a forrásnál/ Babival folyamatosan beszélgetve ,arra gondolok,milyen rossz lenne egyedül barangolni.Megvitatjuk az élet nagy dolgait,ezzel is elterelve a figyelmünket ,hogy nekünk a hosszabb távon lenne dolgunk.De sebaj nyomjuk tovább .Futunk mintha valaki kergetne.Hál Istennek mindkettõnket megáldott,hogy szeretünk beszélni ,ez kitart Királyrétig. Pecsételés majd futás tovább: már csak 6 km.A cél elõtt kb.két km-re megállok cipõfûzõt kötni.Ekkor megérkezünk egy sráchoz,aki ekkor kezd el futni.Lemaradok ,de észreveszem ,hogy Babinak elgurul a gyógyszere és nagy tempóra vált .A célban tudom meg tõle ,hogy nem szereti ha valaki nem engedi el a gyorsabbat.Bár ez "törvényszerû",de vannak akik ezzel nincsenek tisztában.A célban zsíros kenyér,hagyma ,csalamádé,tea,és narancslé fogad.Nagyon jól esik bár Babit kikezdik a darazsak a tea miatt,de nincs csípés.Nekem sikerül megcsillantanom doktori tudásom :egyik túrázó hölgyeménynek adok tanácsot ,hogy mit használjon,mert fáj a térde.Õ térdmerevítõvel túrázik,de én ajánlom neki a proenzi 3-at.Nekem ez segített ,remélem neki is fog.Beülünk az autóba és elindulunk hazafelé.Gps bekapcsol ,de sajna lefagy ,pedig meleg van.A technika meghal,de sebaj ,ettõl már rosszabb nem lehet.De van : Babi telefonja csak újraindítás után kapcsol be.Mágikus térben vagyunk szerintem.lehet hogy csak a kisugárzásom miatt van ,de szerintem a sötét erõk vettek körbe minket.Józan ész elõvesz és megyünk hazafelé.Minden korrekt:beérünk Hatvanba.Egy kis kaja ,üccsi ,kávé és beszélgetés a napról.Lúzerek voltuk vagy csak a gép dobta ezt ma nekünk?Nem tudjuk. De azért jól éreztük magunkat.Szerintem ez a lényeg és mindenkinek ezt ajánlom.Babitól búcsú és go haza.Este kapom az sms-t,hogy õ is szerencsésen hazaért.Így kerek a világ.Minden túrám ilyen legyen .Az idõnk: 3óra 10 perc.