Barlangtól-barlangig

dyanTúra éve: 20102010.02.08 07:17:41
Nagyon régen nem voltam már teljesítménytúrázni, így aztán ezért is jól esett, no meg Atissal és Pannival nyomtuk végig ami plusz élvezetet adott az eseménynek. Mivel Atis ötödszörre indult, nem nagyon bajlódtam a térkép folyamatos nézegetésével, vagy mentem utána, vagy ritkán megnéztem néhány kulcspontot. Egy kis szakasz kivételével mindenhol jártam már. Ennek ellenére tetszett az útvonalvezetés, és otthon jobban áttanulmányozva a rajtnál kapott kis füzetet, ha tök kukán vágtam volna neki sem tévedtem volna el, plusz: megtudok egy csomó mindent a barlangokról! Ez igazán jó ötlet volt a szervezõktõl!

A teljesen gondtalan, sorban állás nélküli és gördülékeny nevezés után szép havas táj fogadott minket, délelõtt még havazott is rendesen (a csúcs a 3H volt ahol a levegõvételnél a hó-beszippantási arány elérte a 40%-t). De azért az út jól járható volt, sõt kimondottan élveztem a friss puha hóban történõ közlekedést. Az emelkedõket jól lehetett nyomni, a lejtõkön meg a bot segített (már ha ki tudtuk kerülni a lassabban óvatoskodókat).

A második ellenõrzõpontnál elõször azt hittem vicc a felkínált körtepálinka, de NEM! Hát ez hihetetlen, még ilyen túrát! Nálam már itt megkapta a maximum pontszámot! A rét végén a csoki is pont jó idõben és jó helyen volt, nincs is jobb a hideg Twix-nél. A legeslegvégén aztán sajnos behibáztunk kicsit, a Balogh Ádám szikla után kikeveredtünk a nagy csomópontig, onnan meg már nem húztunk vissza az útvonalra, hanem a párhuzamos úton mentünk a célig - hát, igen, nagy hiba volt de most meg már ez van és kész.

A célban (azon már meg sem lepõdtem a rajt után hogy nem volt sorban állás) a zsíros kenyér jól esett, de meglepetés itt is volt: nem az volt hogy kérek-e teát, hanem hogy MILYEN teát kérek. Hoppá! Volt sima tea, cukros tea, citromos tea, zöld tea ... kerek tea, lyukas tea, négyszögletes tea ... na de tényleg, ilyet sem pipáltam még! A végén aztán kitûzõvel, emléklappal, és ajándék újsággal a hónunk alatt távoztunk.

Köszönet a szuper szervezésért, igazán nem hagyott kívánni valót maga után!