Normafa

D&PTúra éve: 20102010.03.11 10:32:05

Normafa 10

Kissé megkésve, de elérkezett az idõ, hogy egy rövid élménybeszámolót írjak eme túráról.

Egyik haverommal (Bandi) vágtunk neki ennek a túrának, bár a 20 km-es volt betervezve, de Bandi enyhén szólva másnapos volt, így maradtunk a rövidebb távnál. Az indításnál a két lány, nagyon aranyos és kedves volt, jól esett reggel egy nõi mosoly. Köszönjük.

Természetesen bosszúból az elsõ 5 km-et jól megnyomtam, azon az alapon, hogy aki hajnali fél négyig tud bulizni, az mutassa meg milyen kemény, ha dombnak felfelé kell bizonyítani a "férfiasságát". :-)

Csacsi-rétig ment a rinyálás, hogy menjünk lassabban. A katonasírnál megálltunk, fejet hajtva róttuk le tiszteletünket, majd innentõl kezdve egy kényemesebb tempóban folytattunk kirándulásunkat. Egy negatívumot kell megemlítenem, a Normafa ellenõrzõpontnál, lehetne jobban jelezni, hogy merre kell menni, mert sok embert láttunk ténferegni.

Szerintem, az hogy egy fára ki van rakva a túra A4-es papírja kevés. Ráadásul valami jó képességû le is szakította félig. Szerencséje van, hogy nem láttam. Itt három srác érdeklõdött a túra iránt, hogy honnan van a rajt. Mondtuk, nekik, hogy a Szépjuhásznénál. Kissé meglepõdtek, hogy miért Normafa a túra neve, ha nem onnan van a rajt?

János-hegynél felmentünk a kilátóba, iszonyatosan fújt a szél, de nagyon szép volt a kilátás, és szikrázóan sütött a nap. Visszaértünk a célba, megkaptuk a pecsétet, meg a kitûzõket, oklevelet. A két lány ismét ott volt a célban, ismét kaptunk mosolyt, meg gratulációt. Ez úton köszönjük nekik. Kár, hogy nem volt rá alkalmas idõ, hogy elhívjuk õket egy kávéra. Mivel csak 10:30 volt, nekik meg délutánig ott kell lenni mint szervezõ.

Megittuk a teát, kicsit még beszélgettünk, aztán megindultunk szépen hazafelé. Szerintem jó kis túra volt, gratulálok a szervezõknek, ha esetleg a két leányzó olvassa ezt a beszámolót, akkor a meghívást továbbra is fent tartom/tartjuk. :-) Hagyok elérhetõséget. :-)