Margita

efemmTúra éve: 20062006.02.11 23:14:33
Margita 20
A legfontosabb: Túranaptárak (4+1 szolgálati példány) beszerezve. :)
Bferinek köszönhetõen az autós logisztika is megoldódott, ráadásul visszafelé egészen Székesfehérvárig. Délután egyre már otthon is voltam. :)
8:20-kor rajtoltunk, mivel nem a hévvel (tömeggel) érkeztünk, ezért a nevezés is simán ment, bár úgy láttam, hogy három helyen is lehetett nevezni, úgyhogy talán a többiek is gyorsan el tudtak indulni.
Indulás után keresztülvágtunk a lakótelepen, kb. érzésre belõve az irányt, így is mentünk eleget a fõút mellett. Az idõjárás tökéletes volt, reggel BP-n nulla fok, Gödöllõn szintén pár fok plusz lehetett. Felülre elégnek bizonyult egy téli technikai felsõ és fölé egy rövidujjú TTT-s póló.
A terepviszonyokból is az várt, amire számítottam, bár egy kicsit jobban letaposott hónak jobban örültem volna Domonyvölgy elõtt. A 20km-es távnak ezen az útvonalán még nem jártam, csak a 40-est ismertem.
Pap-Miska kút ep. felköltözött a dombtetõre, tûz mellett melegedtek a pontõrök, a szolgáltatás pedig csoki volt. A lejtõt a kútig én mindig élvezem, most nem volt jeges, csak havas. Babatpusztáig az út már annál inkább csúszott, de kocogva ez is könnyen járható. Laza kocogásunk közben elszáguldott mellettünk két futó, szóval a tempónk eléggé kényelmes volt.
Picit nehezen érkezett második pont, a 40-es és a 20-as táv elágazás. Ezután jött a túra keményebb szakasza, elõször emelkedõ, aztán csak hó. A túra útvonalán kb. 20cm-es hó volt végig. Néha belegondoltam, hogy milyen lehet a Börzsönyben 3x ekkorában gyalogolni.
Domonyvölgynél a szolgáltatás nápolyi és -korlátlan- tea volt. A flakonomba is kaptam belõle, ami jólesett. Szép látványt nyújtottak a hegyoldalban, mellettünk szabadon vágtató lovak. A túrázók sem normálisak, de ezek szerint a pacik sem. :) A hosszú emelkedõ elég nehezen ment, fárasztó volt, de már nem csodálkoztam, hogy miért megyünk csak 6km/h-s átlagot. Szép kilátás volt a dombtetõrõl Domonyvölgyre és a gödöllõi dombokra.
Babatpusztánál mentünk egy kicsit szembe, a túra elejének útvonalával, illetve a késõn induló túrázókkal. Komoly emelkedõ volt még az autópálya felüljáróig, aztán bent Gödöllõn még egy domb. A végén már örültem az aszfaltnak.
A célban kitûzõ, emléklap, tea, zsíroskenyér. Az itiner egy ff a4-es lap, megfelelõ, útvonalvázlattal, a pecsétek helyén nyitvatartási idõkkel és távokkal, a másik oldalon szöveges leírással, rendezõi elérhetõséggel.
A vége 3:04 lett, beszélgetõs túrafutás volt és el is fáradtam.
Kellemes túra volt, jól éreztem magam.