Piros túrák / Magyar Vándor

vaddinoTúra éve: 20102010.12.12 18:13:07

Piros 85-2010

Késõn értem Rómaifürdõre,nettó három percem maradt nevezni.Csomagfeladás,Földi Rolival váltottam pár szót,majd 8:10-kor neki is ugrottam a 88 kilométernek.Nagyon hideg volt,majd megfagytam,így futósra vettem a figurát.Többen utánam is kiabáltak,hajrá!

Az ürömi mûútig mindent futottam,kivéve a rókahegyi erdei emelkedõt,az azért erõs volt kicsit.Két srác fényképezett a mûútnál,hunrun.hu feliratû autóból.Mondtam is nekik,hogy nem vagyok én futó…Gézáékat értem utol nem sokkal az Ezüst-Kevély csúcsa alatt,együtt mentünk fel a sziklás kilátópontig,majd elszaladtam tõlük.A pontot értek utol az elsõ futók,ketten.nem volt rossz mérlegem eddig,1:02, 8,14 kili.

Onnan romboltam lefelé,Csobánka széléig zuhanórepülésben.Itt is fényképeztek,mondták,harmadik vagyok…Itt már nem akartam megrengetni õket azzal,hogy én nem vagyok futó…Utolértem Zolit,vele is diskuráltunk néhány percet,majd Pap Gabi csapódott be a hátunkba,én pedig csatlakoztam hozzá pár perc erejéig.A tempója iránti lelkesedésem a  Csikóvár alatti feltételes pontig tartott,itt megálltam frissíteni.Innen hamar megvolt Tölgyikrek,közben Kockával is dumáltam keveset.A pont elõtt Rushboyt vettem észre a visszapillantóban,de nem hagytam hogy megelõzzönJ2:17-el értem Tölgyikrekhez,egész meg voltam lepõdve hogy megy ez nekem.Bükkipusztánál váltottam vele pár szót,majd elengedtem,nem akartam nagyon elrohanni.A Szõke-forrás völgyéig eseménytelen volt utam,majd megpillantottam Lajost,a Pomáz-körül-belül túra fõrendezõjét.Vele tartottam egész Dömösig,rendezõi problémákat feszegettünk.Dömösön 3:46-al pecsételtem,itt már sok futó volt,Ebola meg elemében,verte a kolompot keményen a futóknak.Ettem,majd megindultam az emelkedõnek.Éreztem hogy erõs a tempóm,legalábbis magamhoz képest mindenképp.

Hamar eljött Szakó-nyereg,Lupusszal kerülgettük egymást felfelé.Dobogókõn fáztam cudarul,5:11-es idõvel majszoltam a csúcsbanánt.Aggódtam,el akartam dobni 7es átlagom,nem láttam értelmét,Nemzeti Bajnokságban semmiképp.Lefelé kicsit bejelzett a csípõm,nem tetszett neki a tempóLSzentkereszten bevertem egy francia krémest a cukrászdában,és lefolytottam fél liter gyömbérrel.Egymás után múltak a kilométerek,de nem ment lefelé az átlagom,sehogyse.Mindig jött valaki,akit vagy utol akartam érni,vagy futottam vele egy keveset. Csévi nyeregnél 6:32-vel már komolyan aggódni kezdtem,hogy meglesz ennek még a böjtje.Kopáron 7:43-as idõvel kajáltam,és végre megleltem azt,amit kerestem.Gyors gyalogost,aki nem akar futni velemJBrigiékkel tartottam a továbbiakban.Jól haladtunk,reménykedtem,hogy meglesz Nagykovácsi világosban.Hosszú-árok szokás szerint hosszú volt,majd repültünk Nagykovácsiba a meredélyen le. 9:54 alatt értem a plébániára,66 kili,úgy rémlik,életem legjobb 66 kilométere.Kajáltunk,kávéztam,majd lámpát rántottunk,és nekiugrottunk a maradéknak.Azt hittük négy km-re van Sistergõ a Juliannamajori mûútnál,de egy óra alatt értünk oda.Ott kiderült,hogy 6 km volt.Habzsidõzsi,a hasam már dugig volt,de egy kis házisütinek mindig akad hely.Fekete-fej,Hárs-hegy,minden olyan hamar jött,nem akartam,hogy vége legyen,szeretem a Pirosat.János-hegyen az aszalt kiwi nagyon nagy ötletnek bizonyult,pusztítottam belõle rendesen.Innen meg nem tudom mi történt,de fél óra alatt leértünk Makkosra.A célban nem is emlékeztem rá,hogy ott futottunk volna bármennyit.Pecsét,majd Budaörsre le felfelé indultunkJBriginek voltak gondjai a cipõjével,néha kicsit lemaradt,de azért nyomtuk mind a hárman, mint süket a csengõt.Bele kellett olvasni az itinerbe Budaörsön(elõször a túrán) hogy hol a cél,de végül 14.01-el csaptam be a célba.Brigiék is 15 órát mentek elsõre,nagyon szép idõ.Ötödikteljesítõs jelvény,3 óra döglés a célban,majd Roli-mobillal bevonultam a városba,amiért köszönet neki!

Köszönöm a rendezést,színvonalas rendezvény részese lehettem ismét,jól éreztem magam.

Nagyon laza volt,negyed háromra ágyba kerültem,visszaállítottam az órám,és 01:20kor elaludtam.:)

(Reggel pedig alig tudtam lábraállni,a lépcsõzéssel,de még a leüléssel is nagy gondok vannak.Rég volt ilyen izomlázam,majd megõrülök tõle,hogy a járókeretes nénik gyorsabbak nálam a zebrán…)