Óbudai teljesítménytúra

olahtamas-Túra éve: 20122012.09.30 00:16:15

2012.09.29. Óbudai teljesítménytúra.

Már rég voltam Budapest közepén túrázni, így gondoltam beválasztom ezt a túrát.

8:30-kor végül 10 fõvel + 2 kutyussal vágtunk neki az Óbudai teljesítménytúrának.

Mindjárt a rajtban kaptunk is egy sportszeletet, majd elindultunk Makkosmária felé.

Egy óra alatt meg is tettük az elsõ 4.7 km-t, ami mindjárt be is melegített minket.

11 percet töltöttünk a ponton, majd nekilódultunk a Normafához vezetõ következõ szakasznak.

Rengeteg kiránduló volt az erdõben a jó idõnek köszönhetõen, alig gyõztük kerülgetni egymást.

Normafánál szõlõcukrot kaptunk, kis szalvettákból hajtogatott zacskókban.

Tovább szlalomozva a sok sétafikáló ember között, a libegõ felsõ állomásához értünk 10:30-ra.

Itt 8 percet töltöttünk, majd az Erzsébet kilátónál újabb 5 perc ahol volt, aki felküzdötte magát a zsúfolásig megtelt kilátóra, mi pedig általános kutyasimogatást tartottunk.

Ezután Szépjuhászné és a Nagy hárs-hegy következett. A Hûvös-völgyi lángososnál tartottuk az ebédszünetet, ami a lángosos jóvoltából majd fél óra hosszú lett, de hát a jó munkához idõ kell és a lángos hibátlan is volt.

A Nyéki-hegy és a Vadaskerti-hegy megmászása teli hassal lassan ment, de csak felértünk a Glück Frigyes útra, ahol azonban ismét nagyobb csapat gyereket kellett elõzgetnünk.

Fél kettõ magasságában bõ 10 percet töltöttünk az Árpád kilátónál. Fenyõgyöngyénél 5 perc technikai szünet után indultunk tovább, és 35 perc alatt megérkezve a Hármas határ-hegyi pecsételõponthoz beugrottunk megnézni a volt Rekettyés büfé helyét.

Az épületet felújították, most bérlõt keresnek rá, így nem tudtunk enni és inni sem.

Csalódottan tértünk vissza a kéktúra nyomvonalára, és a Vihar-hegy megmászása után a Virágos-nyergen keresztül, majd egy ösvényen keresztül ereszkedtünk le a Csúcs-hegy oldalában található Csúcs-hegyi Vendégházhoz 15:30-ra.

Igen elfáradtunk a 25 km és 1100 méter szint megtétele után, így elvetettük azon tervünket, hogy átsétáljunk Hûvös-völgybe