Margita

panferikTúra éve: 20072007.02.10 14:30:49
Margita 20
Táv: 20km, Szint:408m, szintidõ:6óra.
(teljesítve: 2 óra 38 perc alatt)

Elég nehezen keltünk ma reggel ezt közösen megállapítottuk, amikor találkoztunk az Örsvezér-téren 7 órakor! Elmondtam egy kicsit féltem a futástól, mivel ez az életem elsõ túra futása. Reggel elég nehezen akartam elindulni az izgalomtól kétszer indultam el mivel otthon hagytam szinte mindent. Elindultam futócipõ, fényképezõgép nélkül futni.

A kicsiny csapatunk három kivétellel megint a szokásos (mivel nem akar senki csatlakozni)
Tandi
Durocelnyuszi
Bocsi
Panferik

Timmon és Nicol betegség miatt voltak távol sajnos. De mindkettõjüknek gyors gyógyulást, mert nagyon hiányoztak a túráról. Szóval reggel még nagyon kevesen voltak a nevezésnél mint utólag kiderült késõbb sem voltak sokan. Közel 500 induló jelentkezett a túra teljesítésére, ebbõl 99 fõ az UMSZ által meghirdetett TÉLI MARGITA MARATON résztvevõjeként teljesítették a terep ultra kupa 2. versenyét.

Gyaloggalopp volt a bemelegítõ trénerünk tehát a bemelegítés megtörtént. 7:55 perckor elindultunk. Bocsival egy kicsit még rámelegítettünk egy Audi mellett, de a kocsit sajnos nem sikerült eltolni, de a szervezõk értékelték a munkánkat így az elsõ Ellenõrzõ pontnál a reklámból jól ismert csokoládét, kaptuk a bemelegítésünkért cserébe.
Elindulásunk elõtt már gyülekeztek a terep ultra kupa résztvevõi. Elbúcsúztunk tõlük, majd megkezdtük a menetelésünket ill. futásunkat a cél felé. Az elsõ kilométereket a Szabadság úton tettük meg egészen a Máriabesenyõi templomig, majd egy hosszabb emelkedõ után elérkeztünk az Elsõ EP-hez ahol a már elõbb említett csokit kaptuk. Ez volt a Pap Miska kúti EP. Innen rövid ereszkedés után megint mûúton futottunk az Istállós- kastély mellett elhaladva a Babati templomromig 2. EP. Itt kettévált a mezõny, de mi a 20 km távon mentünk ill. futottunk tovább. 8km-hez kb. 70 perc kellett. De nagyon kellemes tempóban beszélgetve haladtunk tovább. A második Ep-t elhagyva Tandi a kidõlt fát felülrõl próbálta meg kikerülni ebben pedig Bocsi segített neki. Rövid kis futás után kerítéshez érkeztünk ahol a Nyuszi nem akart kerítést mászni pedig nagyon kértük rá. Így a nyitott kapun átkocogva folytattuk utunkat a 3.EP felé, ami Domonyvölgyben volt. Itt az EP.-nél szalonnasütés közben leptük meg az állomás személyzetét, de csak nápolyit és finom teát kaptunk. Bocsi megemlítette, hogy jó lenne, ha a Lázár testvérek 4-es fogata megjelenne, mert nagyon szép lovaik vannak. Éppen, hogy elindultunk az úton tovább, amikor jött a Híres Lázár 4-es fogat.
Gyors fotózás után mentünk tovább a 4.Ep felé, ami a cél volt. Az utolsó szakaszon egy picit Tandit kellett vigasztalni, mert kicsit bánkódott azért, hogy így visszafog bennünket(pedig nem is), de megvigasztaltuk, hogy nincs semmi baj közösen indultunk el közösen is futunk be a célba. Nem az idõ a lényeg hanem, hogy jól érezzük magunkat. A célt 2 óra 38 perc alatt sikerült elérni, ami szerintem, szerintünk egy nagyon jó idõ. Mindenesetre nagyon büszkék voltunk Bocsival a lányok teljesítményére. Valamint Bocsi idén futót elõször 20km-t. Mert eddig a lábsérülése nem engedte.
A célban találkoztunk Balázzsal, aki a Terep Ultra kupásokkal rajtolt majd áttért a 20km távra neki az ideje 1:48 volt.

Képeket itt lehet megnézni: www.hunrun.com