Pázmándi TOPorgók Éjszakája

Forrai U96Túra éve: 20152015.07.19 10:17:01

2015 Pázmándi TOPorgók Éjszakája / 28 / Rajt: 19:24 Cél: 2:54 Rajtszám: 96 TúraTárs: SA Rajtszám: 97

SA ötlete a 3. TTúrájára egy éjszakai... 2015 az elsõ túraéve. Nekem 20120701 az elsõ a Szurdok 40/30-cal Tamás Csaba akkori Túratárssal, 30. TTúrámra én is éjszakai mûszakot vállalok, megcsináltuk. Mielõtt írok; Nánási "Ottorino" Ottó írása az egyik legjobb, alapul vettük, igaz; õk fordítva kellett akkor menjenek.

Dunaújvárosból délután indulunk busszal, jó drágán a nevezési pontig, és még 1 km-ert sem teljesítettünk, :D Ja. ÕÕÕÕÕ; Benevezünk, kiülünk 1-1 sörre ... a padra; Jön Nagy Dávid és Dienes Áron! Fotó. Sokan 14-eznek, kiugrunk még a kocsmába 1 - 1 - 1 Kõbányaira... aztán 19:24-kor elindulunk elsõ ellenõrzõpontunkig.

1. ep.: Pázmánd-forrás: Még világosban, világos. Tovább haladunk napraforgómezõ mellett, és látni a 2. ep.-t, meg a 14 km-es távosok Csúcsos-hegyét, átmászunk a kerítésen, részegen itt már fel is adhatod. Szépen jelölt az út. Felfelé haladunk.

2. ep.: Nyír-hegy ( Magos-Kõ ): 4870 m-nél van, a pecsét egy gyöngyvirág. Megállapítom itt szép kis itiner A/6-osra hajtható, a Mátra 60 itinere is A/6... :D De más az a Túra. Szalagozáson, majd az S sávon megelõzünk egy "Rockbandát", akikre azt mondtuk hogy nem érnek be, de beértek...

3. ep.: Meleg-hegy ( 352 m, asszem ez a legmagasabb hegy a Velencei-hegységben ): Még világosban egy Családnál pecsételtetünk. Ezt követõen a P sávon meg a Z +-en Gyapjaszsák felé már fejlámpa van a fejemen. Meg-megfordulunk jön a "Rockbanda"!

4. ep.: Gyapjaszsák: 21:45. Sokszor nem látjuk rendesen az S+-t innentõl kezdve. Atán meg élesen jobbra Vörösmarty-Présházig.

5. ep.: Vörösmarty-présház: 22:15. Ez a présház hol van? A pontõrökkel jót beszélgetek; Elmesélem pl.: hogy 1997-ben szemben a Velencei-Tó partján nyaraltunk 1 hetet; A [ MISA SZPUTNYIK - SZOVJETUNIÓ LÁNYOK, ASSZONYOK Ifi Szállón ] és Nanát hallgattunk zenegépben, meg U 96-ot is... A diszkó is üzemelt, meg a KERTMOZI elsõ Blikkre... :D Zsíroskenyerezünk.

6. ep.: Bence-hegy: Emelkedve érjük el. Erdei padon az ep.! Egy másik erdei padon SA imitálja a "jövõt"; :D Visszamegyünk; a közútra, naaaaa, hol a Sárga? OTT. JÓÓÓÓ. Szépen haladunk, semmi nagy változatosság...

7. ep.: NADAP-ALAPPONT: Kerékpárt ábrázoló pecsét, meg utolérjük Polónyiékat, illetve találkozunk újra a Rajtban megismert szépleányzóval" ... Pálinkát oszt VALAKI, de mi sem élünk vele, gondolunk a Zsidó-hegyrõl lemenetre. Mondja a pontõr: " Ilyet nem tapasztalt. " Én se szoktam azért elmenni a jó spiritusz mellett, igaz, de van kivétel, addig jó nekem, MÉG... :D :P Nadapon egy autó száguld át éjfél elõtt pár perccel... Egy kicsit Stephen Kinges a környék. Szalagozáson tovább majdnem ugyanoda ahol korábban elvált a 28 a 14-tõl, jobbra fel a Csúcsos-hegyre, Crosspályán csúszkálunk...

8. ep.: Csúcsos-hegy: 00:05. Kö-szíí. Köves úton le. Elõtte azért ücsörgünk és nézzük a Velencei-Tó fényeit! A P háromszögön le, majd a P sávon, a fenyvest elérve a jelzés az út mellett FENT! 11 m-re azt hinnéd megy a fenyvesbe a túristaút, nem!!! Jól ki kell nézni Jobbra a P sávra hogy a jó úton haladsz! Ilyet egy ritkás pilisi túristaúton tapasztaltam 700 m körül, ahol 65 m-es bükkre festik a jelet melléd FEL! És nem sok fa van... A Fenyvest elhagyjuk egy Hídon átmegyünk, egy "pontõri autó" után fel az ep.-re!

9. ep.: Cseplek-hegy: 22,55 km-nél. Két pontõrlány, egyikük alszik. Visszereszkedünk a P sávra. JÖN a:

10. ep.: Zsidó-hegy: a 3 keresztbõl 2 maradt... Közel 2:00-kor elindulunk a Túra legdurvább szakaszához a sziklaszoroshoz, este üt, nappal elhagyva Pázmándot felnézve rá Röhögsz nagyokat! Óvatosan megyünk le, osztom Ottó ( Ottorino ) írását...

11. ep.: Malom: Pecsét. Tovább a P +-on.

aztán beérünk 2:54-re! 7 óra 30 perc alatt. Eszünk egy-egy szendvicset, 1 órát ülünk aztán gyalog Velence, mire Velencére érünk reggel van. Itt bemegyek az Erika Csemegébe Vasárnap, Élõben megnézzük a korábban emlegetett MISA SZPUTNYIK Ifi Szállót, meg kimegyünk a Plázsra. 9:07-kor ÚJ kék-ezüst vonattal Délibe, majd Dunaújvárosba. ... Szép képek készültek, és még egy kertlocsolást is megejtek, ugyanis nem tudom 2016-ban mi lesz, de most Kánikula van. Csá!

www.facebook.com/laszlo.forrai.16/media_set

©2015. Forrai U96, SA. Dunaújváros. V 1.0.28.2015.