Mount Everest Túrasorozat

bence2000Túra éve: 20072007.04.23 20:27:43
Balatonalmádi és környéke, könnyed szombat esti túrának, közel 9 km, április végén. Hat órakor vágtunk neki, hármasban, az egyik leányunkkal (7 éves). Lementünk a mólóhoz, majd felbaktattunk a valamikor Horty Miklós, majd Szabadság és mostanra Csere hegyi kilátóhoz. Ott kibámészkodtuk magunkat és mentünk tovább a sárga jelzésen, le Káptalanfüred irányába. Többen nem ezen az úton jöttek, hanem visszamentek a mûúton Balatonalmádiba...
Hamar elértük a Tábor utcát, ahol még egy kis kocogás is belefért.... A káptalanfüredi vasútállomáson átmentünk a kerékpárútra, mivel a balatoni út ilyenkor már meglehetõsen forgalmas. Kényelmesen, beszélgetve sétáltunk keresztül a városon a sötétedésben. Sajnos a halasok már zárva voltak, így a sülthal vacsora kimaradt.. Még elbaktattunk a mólóhoz, hátha van bélyegzés a visszafelé jövõknek is, de már nem volt ott senki, így visszamentünk a mûvelõdési házhoz, ahol ittunk egy kis üdítõt, kiválasztottuk a legjobban tetszõ kitûzõt, még modellt is álltunk a fényképezkedéshez, aztán irány haza.
Jól éreztük magunkat és jól esett az alvás is.