Csabdi

zsolt.75Túra éve: 20072007.08.05 12:47:49
Csabdi 30!

Még sose voltam ezen a túrán, pedig már évekkel ezelõtt kinéztem a honlapról. Remélem nem utoljára tudtam teljesíteni...

Még pénteken eldõlt, hogy nem tudnak jönni a gyerekek, ezért csak hárman vágtunk neki a Budaörs-Csabdi autóútnak, sb2005-tel és gallérkával. Háromnegyed 8-ra értünk le Csabdira. 8-kor már el tudtunk rajtolni.

Hamar kiértünk a településrõl, utána Alsó-Bitang-völgyön haladtunk keresztül, majd Tükrös-pusztán megkaptuk az elsõ pecsétünket. Somlyó felé elõbb kisebb, majd egy kissé nagyobb emelkedõt küzdõttünk le. A kulcsos házban friss vízet, és persze pecsétet is kaptunk. Kisétáltunk a kilátóhoz, hogy készítsünk 1-2 fotót. Mesés látvány terült a szemünk elé. A kék jelzésen haladtunk lefelé a tavak felé. Miután elhagytuk Nagyegyházát, csokival és ismét friss vízzel fogadtak minket a 3. ellenõrzõponton.

Egy szép erdei út után már Óbarokban voltunk. A kocsmai ellenõrzõpontot én sem tartom a leghelyesebbnek. Sajnos a hölgy elég unottan osztogatta az aláírásokat.

Hamar ki is jöttünk a kocsmából, hogy most már Csabdira, a túra végállomását vegyük célba. Egy csúnyább föld úton, majd egy nagyon szép fenyves után elértük a Románkori teplomromot, majd a Sörszalont.

5 óra 15 perc alatt teljesítettük a távot. Nagyon finom zsíros kenyeret, hagymával kaptunk a célban, és persze oklevelet és kitûzõt.

Köszönöm szépen a szervezést. Szinte majdnem ellenõrzõponton a legkedvesebben fogadtak minket.

Nagyon remélem, hogy jövõre elindulhatunk ismét a túrán!