túra éve: 2011
Népek TavaszaTúra éve: 20112011.03.15 20:43:05

Elõször is szeretném kifejezni köszönetemet a szervezõknek! Szuper szervezés volt!

Én a 15km-es szakaszon indultam, csodálatos idõ volt, napsütés kellemes meleg. A sár illetve olykor sártenger az egész út során végigkísért bennünket. Örvénykõig igen meredek és csúszós út vezetett, de utána szinte lazán lehetett haladni, a Hermann Ottó Emlékparkig, ahol kitûzõ, emléklap, és ételcsomag várt minket.

Mégegyszer SZÍVBÕL GRATULÁLOK a szervezõknek, jövõre ismét indulok!

Téli Tájolás / Téli Bükk tájékozódási teljesítménytúraTúra éve: 20112011.01.30 19:31:01

A lelkes Etka Jógás csapatunk két - már olykor megszállottnak nevezhetõ - tagja  Fortuna Judit és Sóvári Andi (Sovi) elindult a Téli bükki tájolás tájékozódási teljesítménytúrán. Jucus még vendéget is hozott, Pintér Róbert személyében. Mi a 15 km-es szakaszon indultunk, ami ha jobban utánaszámolunk 17 km. De ez már bevett szokás - mármint a kerekítés. 8.50-kor indultunk Bükkszentkeresztrõl egy panzióból. Röviddel az indulás után csatlakozott hozzánk Molnár Tamás Szolnokról, aki egyedül indult neki a távnak, de csapatban azért mégis jobb. Bükkszentkeresztre viszonylag hamar leértünk, ott megkerestük a teljesítés igazolásául szolgáló lyukasztó helyet. Hurrá, irány Lillafüred! Utunk a Kaán Károly forrás mellett vezetett, ahol rövid ebédszünetet tartottunk. Innen emelkedõ következett Fehérkõlápáig. Itt ismét egy úriember csatlakozott, az így már 5 fõre bõvült csapatunkhoz. Családjával síelni jöttek Bánkútra, de a pályák rossz minõségûek voltak, a család a pihenést a panzióban, õ pedig a túrát választotta.  A Harmonika út érintésével megkerestük a második igazoló helyünket Lillafüreden. Innen ismét felfelé gyalogoltunk a Szinva forrás mellett, majd a piros sávjelzésen Hollóstetõig. Itt kettévált a csapatunk. Judit megette a gyorsító almát és Tamással és a lengyel származású úrral - nem tudom leírni a nevét - elindultak, mint a F1-es versenyautó, természetesen Jucus húzta a két férfit. Alig bírták az iramot. Sovi és Robi inkább a táj szépségeiben gyönyörködött. Hollóstetõn ismét lyukasztottunk, majd irány a cél. A kettészakadt csapatunk 5 óra 35 és 5 óra 50 perc alatt teljesítette a 17 km-es távot. A célban zsíros kenyér, forró tea várt minket, átvettük az emléklapot,és a  kitûzõt. Külön köszönet Kovács Attilának és a Zöld Sportok Clubjának a szervezésért.

Fényképek itt megtekinthetõk: http://etkajoga-miskolc.honlapepito.hu/?modul=galeria&a=86901