túra éve: 2015
KINIZSI SZÁZAS és Terep Százas (2006-2008)Túra éve: 20152015.05.30 22:44:41

Még tart a Kinizsi százas, én most a 25/40-rõl szeretnék egy rövid, építõ jellegût írni.

Nem jártunk még ezen a túrán, gondoltuk belekóstolunk a rövidebb távval. Rajtnál 25/40-es itiner átvétele, kicsit réginek tûnt a leírás, egy oldalon lezavarta a távot, de mivel egyikünk a 40-esre ment, és õ kapott egy másik (újabb) itinert, és a TTT honlap alapján a 2 táv együtt megy a Pilis-nyeregig, a Kinizsi TE honlapján ezekrõl a távokról semmi info nincs(?), gondoltunk majd követjük azt... ez hiba volt, mert az EP-k leírásai eltértek, és szinte az elején a zöld jelzésnél már rossz fele mentünk... Az egyik pontnál hívták fel erre a figyelmünket, adtak pecsétet, befejeztük a túrát pár km plusszal, csak az egyik Szervezõ mondta, hogy a honlapon jól van, meg az itinerben is jól van minden (csak mi "tavalyit kaptunk"), és ez nem igaz sajnos. :/ Több eltévedt, tanácstalan emberrel is találkoztunk a mai napon, ez probléma, pláne egy ekkora és ilyen régi rendezvénynél. Nem kell végigszalagozni az egészet, de akkor az itiner legyen friss, valós adatokat tartalmazzon, esetleg ahol elválnak a távok, ott legyen egy tábla. Ne csak az EP-n szembesüljünk vele, hogy a 40-eseknek áll ott, 100 áthúzva (találkoztunk eltévedt százassal is), 25-rõl meg semmi hír. :)

"A 40 km-es és a 25 km-es táv egyes szakaszokon a Százas mezõnyétõl eltérõ útvonalon halad!"

"A 25 km-es táv útvonala a korábbi évekhez képest változott! A Pilis-tetõre nem megy fel, a Szántói-nyereg - Mária-pad - Vaskapu-völgy útvonalon megy a Pilis-nyeregbe.

Békásmegyer - Ezüst-hegy - Nagy-Kevély - Kevély-nyereg - Hosszú-hegy - Szántói-nyereg - Mária-pad - Vaskapu-völgy - Pilis-nyereg"

"A 40 km-es táv útvonala a korábbi évekhez képest változott! A Pilis-tetõre nem megy fel, a Szántói-nyereg - Mária-pad - Vaskapu-völgy útvonalon megy a Pilis-nyeregbe.

Békásmegyer - Ezüst-hegy - Nagy-Kevély - Kevély-nyereg - Hosszúhegy - Szántói-nyereg - Mária-pad - Vaskapu-völgy - Pilis-nyereg - Fekete-hegyi turistaház - Kesztölc - Dorog"

Az idõ jó volt, szép helyeken jártunk, meglett szintidõn belül.

túra éve: 2014
Téry Ödön emléktúra 50/25/20Túra éve: 20142014.04.02 09:01:59

Téry 20

Jó volt, szép helyeken ment ez a 20 22 23 24 km, kiváló idõben. Csak az itiner lehetne pontosabb/frissebb.