Piliscsabai Negyvenesek L/XL/ Piliscsabai 20 / Iluska 6

andrew79Túra éve: 20092010.05.24 18:23:16

Iluska 6 - 2010. szeptember 19.

Ezen a túrán bebizonyosodott, hogy a gyerekek akkor tudnak a leggyorsabban menni, ha többen mennek együtt. A munkatársam és párja Bálint fiúkkal, Strack Laciék Ádám fiúkkal jöttek, én pedig Laurával.

A klotildligeti rajtban gyorsan túlestünk a rajtprocedúrán, majd a gyerekek kilõttek, mint a golyó, alig bírtuk a lépést tartani velük. Az 1. ellenõrzõpont az "Elágazás" nevet kapta :-), idáig már "jelentõs" szintet küzdöttünk le. Nemsokára elértük az Iluska-forrást, a túratáv névadóját, ahol rengetegen voltak, és müzliszeletet kaptunk. A nagyobbak mini-canopy-t is kipróbálhattak.

Úgy döntöttünk, hogy egy közeli barlangot is meglátogatunk, "kicsit" meredek volt fel- és lefelé is, de a gyerekek élvezték. Innen a Fehér-hegyre kapaszkodtunk fel (a Sárga éjszakain nehezebben ment), és hamarosan elértük újra az "Elágazás" ep-t. Tovább haladva a Homokhegyi esõházhoz értünk, ahol egy kis pihenõvel erõt gyûjtöttek a gyerekek (ha vki leül, a többi is követi :-).

A cél már nem volt messze, ahol alma és beváltható bón várt bennünket. Jól sikerült közös kirándulás volt, képek: